Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Vil gerne unbannes - igen


Texmex

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:0:190157955

Hvorfor skal du unbannes: Idag blev jeg banned i en dag, af umiddelbart ingen grund. Situation var på baggrund af, at jeg skød en betjent, som var ved at arrestere en anden spiller, som havde sagt sin mening - intet andet. Jeg skød betjenten, fordi han abusede sit job, ved at arrestere en for blot at sige sin mening. Det mente jeres staff member ikke var en grund, så han sagde jeg fik 10 minutters jail. Jeg begyndte som en hver ville gøre at argumentere imod dette jail, men jeg tabte så argumentet, og accepterede mit jail. Jeg sagde at jeg så ville læse reglerne igen, og derefter rette mig bedre ind efter reglerne. Jeg ville ikke lave en unban request hvis ikke jeg kunne lide serveren, og hvis ikke jeg ville spille ordentligt. Jeg har en video af en god bid af situationen, hvor jeres staff medlem også taler i en meget truende tone. Et staff medlem burde være forstående, og forklare med logik hvorfor de gør hvad de gør, og så videre. Men ham her valgte i stedet at næsten råbe, benægte hvert ord jeg sagde/skrev, og virke truende. Jeg sagde en eklet gang, at det er abuse af et staff medlem at give ban i stedet for jail, fordi han er sur/utilfreds med situationen. Det første RDM han gav mig jail for, var også ufortjent. Jeg sagde op til flere gange, at jeg var villig til at i mine 10 minutters jail, at læse reglerne igen. Dette virkede ikke som en god ide i hans øjne, og han blev ved og ved med at true med et permanent ban. Det kan være han er headadmin, men han er ikke vigtigere eller special i forhold til alle spillerne på serverne, han brude faktisk være taknemmelig for dem, siden det er dem der gør han har noget at lave. Admins/staff er der for at hjælpe spilleren med en god oplevelse, og ikke give dem en dårlig en. Staff på en GMOD server er faktisk et "service arbejde" og ,man burde derfor betragte spilleren som en kunde, og ikke et undermenneske. Tak fordi du læste med, her er linket til videoen, som er mest til at vise hvordan han benægter hvad jeg siger, og hans generelle tone mod mig. Link:  https://youtu.be/GSbVu_GMAUc

(Videoen er ved at processe, og kan derfor ikke ses i lidt tid)

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:190157955

Grund: Rdm x3 - Spilder staffs tid

Navn: Thomas Tog

AdminID: STEAM_0:0:57216455 - Greenberg [headadmin] - Profil

Unban: 26-05-17 14:16

Banned: 25-05-17 14:16


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Emoyly

Link til kommentar
Del på andre sites

Du bliver ved med at argumentere for andre regelbrud, som f.eks. regel 2.10. Jeg er taknemlig over for de spillere som faktisk kan overholde reglerne, da jeg jailede dig første gang regnede jeg da med at du havde læst og forstået reglerne. Du gik ind som mob boss og skyder dem der raider din vens gunshop, det må du ikke da du ikke må arbejde sammen/hjælpe som mob boss. Efterfølgende skyder du betjenten som som er igang med at give Supreme en bøde, for at have sagt noget til Biver. Du har intet med den rp situation at gøre. Det er præcis det samme som du fik jail for før. Da jeg fortæller dig det, begynder du at sige du har haft bøvl med ham før, fordi han også har prøvet at arreste dig. Men at du bruger det som undskyldning er heller ikke holdbart. Så har du stadig brudt reglerne 2.10: Hævn skal ske umiddelbart efter en hændelse. Man må huske hændelser op til fem minutter, men må dog ikke hævne sig. F.eks må en betjent godt huske at du skal arresteres, i op til fem minutter. Og da du bliver ved med at bruge det som argument, må jeg gå ud fra du ikke har andet grund til at skyde ham. For begge dine argumenter er mod reglerne og derfor er jail ikke nok i dit tildfælde. Du skulle have læst op på reglerne efter det første jail jeg gav dig. Og ikke først begynde at sige du nok skal læse op på dem, efter du bliver truet med permban. Og er meget uenig med dig i at jeg skal betragte spillerne som kunder. Da dette er frivilligt arbejde for mig, og jeg ikke bliver betalt for at sidde og "servicere" spillere. Jeg skifter over til en hård tone mod dig, fordi du ikke virker til at forstå det, da jeg siger det til dig normalt op til flere gange.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har op til flere gange læst og forstået reglerne, og jeg "hjalp" ikke som mob boss, men lavede bare counterraid for 1. at stoppe dem der raided 2. se om der var loot. Jeg skød betjenten da han var ved at arrestere ham, for at sige sin mening hvilket er job abuse. Jeg brugte ikke det at han prøvede at arrestere mig som en grund til at skyde ham, men blot en måde at forklare for dig at han kan lide at arrestere uden grund, jeg sagde aldrig under vores samtale at det var grunden til at jeg skød ham. Derfor er det ikke hævn. Hvis det er stressende eller provokerende for dig at hjælpe andre, så må du lade være, i stedet for at blive sur på spillere uden grund. Den måde du ytrede dig på, var helt barnlig, du lød også som om du blev provokeret. Det kan være du bliver provokeret af en sådan samtale, men det betyder ikke at du skal tale til mig som om jeg er et "undermenneske" i forhold til dig. Og jo, spillerne er jeres kunder, uden donations ville i hverken kunne holde serveren eller denne hjemmeside oppe særligt længe. Du har ikke doneret for at blive admin, og du er derfor en salgs "ansat". Som sagt, er det et godt valg at stopper hvis det du laver er med mennesker, og du bliver provokeret ved samtale. Jeg ved heller ikke hvad du mener med "du bliver ved med at argumentere for andre regelbrud, som f.eks. regel 2.10". Jeg har ikke argumenteret for et regelbrud, jeg sagde blot at betjenten "Julius" har det med at abuse sit job. Dit job (frivillig eller ej) er at sørge for en god oplevelse for spilleren, og den leverer du ikke af din fjendtlige tone. Det vil jeg forslå at forbedre, men det er selvfølgelig op til dig selv. 

- Texmex

Link til kommentar
Del på andre sites

Dit job er ikke at tage sagen i egen hånd. Igen et regelbrud, hvis du mener han misbruger sit job må du kalde admin. Du er den eneste der klager over han misbruger sit job, ham det gik udover har ikke en holdning der siger det er forkert håndteret af betjenten. Har intet imod at snakke med spillere, har noget imod spillere som ikke forstå hvad man fortæller dem efter mange gange. Du havde meget svært ved at forstå hvad jeg sagde til dig, og derfor må jeg have dig til at forstå noget. Da det ikke kan lade sig gøre bliver du bannet. Hvis du ikke havde brudt reglerne op til flere gange, så ville jeg ikke have hævet stemmen og du havde ikke været bannet. Du siger du har læst og forstået reglerne, så må du lige forklare hvilke regelbrud du har lavet. For du counterraidede jo ikke første gang. Der brugte du undskyldningen at du "hjalp en med borger", hvilket ikke er et gyldigt grundlag. Og anden gang siger du igen du hjalp Supreme mod en radomarrester. Det er igen mod reglerne, og der burde du istedet for at tage sagen i egenhånd kalde på en admin.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.