Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Mod ansøgning -/Robay/-


Robay

Recommended Posts

Ingame navn: Robay #GenopTræning
SteamID: STEAM_0:0:38278991
IRL Navn: Mikkel F
Alder: 15

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja jeg har været admin på flere Gmod servere i længe perioder, og har også haft min egen, men det gik ikke så godt som håbet. :D

 

Hvorfor skal vi vælge dig som moderator? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: I skal vælge mig fordi jeg har brugt meget tid på jeres server, og har været i en del admin cases hvor jeg engang i mellem hjælper admin/mod der er med i casen hvis de er i tvivl f.eks har jeg hjulpet nogen af de nye mods på ts, med hvad man kunne gøre i det problem, de er i fordi  de er alene mod på serveren. Men ellers fordi i skal vælge mig er spiller meget på serveren og klar til at give en hånd med til at serveren forbliver et godt sted at være på, og de fleste der lige er begyndt at kende mig eller kender mig i forvejen syntes jeg er en rar person (Har jeg fået af vide så vurdere ikke mig slev på om jeg er eller ej). :D 

ps. Der er mange de dropper mod fordi de finder ud af hvordan det er jeg har været mod så ansøger fordi jeg godt kan lide at være mod, at der er gang i den :D 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:Ja som sagt har jeg været admin på en del servere så har også måtte få nogen timer med ULX, så ja jeg kender til de fleste, og kender også mange af dem der er på stavox fra tidligere. :D 

 

Kan du skrive og snakke dansk flydende? Bruger du ofte din mic etc.?: Ja jeg bruger stort set kun mic da jeg føler at man lærer mennesker bedre på hvordan de snakker til hinanden og hvordan de snakker tilbage til en f.eks man kan jo side og skrive alt muligt man ikke mener derfor foretrækker jeg at snakke med folk, men er altid klar til at skrive med folk hvis det er det der skal til :D 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg er stort set på alle dage og når jeg er på er jeg online og aktiv på serveren 4+ timer og i weekenden spiller jeg for meget lad os sige det(i detaljer 8+ timer, hvis jeg selvfølgelig ikke skal noget)

 

Anden relevant information omkring dig du synes vi skal vide?: Jeg syntes selv jeg tager sagerne meget seriøse når jeg er i nogen sager selvfølgelig, men ellers er jeg som sagt er meget aktiv og jeg går til fodbold 2 gange om ugen hvor jeg ikke er så aktiv som jeg beskriver, er også nem at komme i kontakt med tjekker steam ca. hver time, går også tit ind på jeres hjemmeside og tjekker diverse(også når jeg er i skole).

Ved godt jeg har lavet en fejl da jeg var mod og ved godt i tænker på hvordan ved i jeg ikke gør det igen men håber i vil give mig en chance til da jeg ved jeg har lavet og fejl og af den fejl jeg har lavet er jeg også blevet mere moden. :D 

 

Tak fordi du gad at bruge din tid på dette her :D 

 

MVH Robay

Link til kommentar
Del på andre sites

On 7/2/2016 at 2:03 AM, MagnusBD said:

-rep Da jeg synes at ikke altid er venlig over folk

Kan du begrunde dit -rep da jeg ikke kan komme i tanke om jeg har snakket grimt til dig, var det da i skulle have banken hvor jeg så valgte at lave E2 fordi det er jer der begik en fejl med at kontakte admin hele tiden, har også selv været ude for hvor mig og himi ville have den hvor mads madsen "bare" lavede E2. Men begrund gerne dit -rep så ville jeg se hvad jeg kan gøre

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Har fået af vide jeg skulle vente 2 uger, det var mig der lavede en fejl kikkede på den forkerte ansøgning jeg havde lavet og der står en uge, men nok med ned har også ansøgt fordi følte jeg var klar til det igen og syntes måske også der mangler lidt aktivitet fra nogen i staff teamet, men kan godt ske det kun er mig der har det sådan.

 

 

----Til Jimboe----

 

-/Robay/-

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.