Hop til indhold
Stavox

[Solved] Kidnapning


Guzern

Recommended Posts

Keg føler æidt at kidnapping er lidt ubrugt, det er der også stor grund til. Kidnapper man andre end en borger trækker de bare gun og skyder en + hvis bormesteren er kidnapped og han ikke bare skyder folk, så er politiet for det meste 100% ligeglad med det. Så mit forslag er. 1. fearRP genovervejelser, 2. At politiet skal rykke ind hvis borgmesteren (evt også andre) er kidnapped.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hmmm.

 

Jeg kan godt give dig ret i at, der er lidt træls hvis folk ikke RP'er i disse situationer.

Et eksempel kan være, vi har kidnappet borgmesteren, får politiet til at komme for at betale for ham,

Da vi står og gunpointer Borgmesteren, vælger den politimand som vi har indenfor, bare at hive sin arrest baton frem,

hvorefter han slår løs og arrester os.

 

Jeg tænker ikke lige frem, at vi totalt skal geninføre Fear-RP som det var før,

Men hvis du freks er kindnappet under gunpoint, så trækker du narturligthvis ikke din M14, og skyder løs.

Eller hvis Politiet skal redde borgmesteren, skal de heller ikke begynde at hamre løs med deres arrest baton, mens

der står 2 mennesker og gunpointer ham.

 

Alt i alt, så syntes jeg at der skal inføres en mildere version af FearRP.

 

Mvh

Cyka

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg tænker omkring politiet og kidnapning ofte er der folk der kommer når det er borgmesteren men folk vil ikke give ud fra egen lomme til og få ham fri. Jeg tænker at Indsats lederen skal kunne tage en kuffert med fx 20k til betaling for ham. Problemet med det er bare at det vil være nemt at abuse men man kunne måske lave så indsats lederen skal skrive et navn (Lidt lige som /check lone 20000) så det ikke er lige så nemt og abuse,

Link til kommentar
Del på andre sites

5 hours ago, Lone said:

Jeg tænker omkring politiet og kidnapning ofte er der folk der kommer når det er borgmesteren men folk vil ikke give ud fra egen lomme til og få ham fri. Jeg tænker at Indsats lederen skal kunne tage en kuffert med fx 20k til betaling for ham. Problemet med det er bare at det vil være nemt at abuse men man kunne måske lave så indsats lederen skal skrive et navn (Lidt lige som /check lone 20000) så det ikke er lige så nemt og abuse,

Eller, at indsatslederen kan trække penge ud af pengeboksen, som derefter kan bruge dem til gidselsituationer.

Link til kommentar
Del på andre sites

30 minutes ago, WeirdBanana said:

Eller, at indsatslederen kan trække penge ud af pengeboksen, som derefter kan bruge dem til gidselsituationer.

Ja og så hvis de f.eks siger 20K så hvis der ikke er 20k i bankboksen kan man forhandle lidt.

 

Hvor max man kan tage ud er 20k

Link til kommentar
Del på andre sites

3 hours ago, WeirdBanana said:

Eller, at indsatslederen kan trække penge ud af pengeboksen, som derefter kan bruge dem til gidselsituationer.

Så skal der ligesom være et system af en art. Det skal ikke bare være sådan at indsatslederen kan hæve 20.000 kr. og beholde dem selv.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.