Hop til indhold
Stavox

[Solved] klage over Mathias Nillern Fryser


John Hudson

Recommended Posts

Dit Ingame navn: Kenny Hansen
Staff Ingame Navn: Mathias Nillern Fryser
Dit Steamid: STEAM_0:0:8697135
Staff Steamid: STEAM_0:0:101676452
Forklar Situationen: giver carban uden grund fordi en person der står ud midt på vejen dan min Ven Daniel Herup og det er Daniel der få carban og da vi siger han stod up på vej siger han at han ikke gjorder og at han snakke med privat og det ikke passer at han stod på vej og det han siger det tager han side vilket en admin ikke må selv om det er en ven eller eje
Bevis: har kun 2 viderner vidnerderne er Tom Skov og Daniel Herup som høret det ud over mig selv

 

kan snake med både mig og tom skov og Daniel Herup om det når i kommer ind på server eller på skype

Link til kommentar
Del på andre sites

Daniel jeg forstår godt din vrede, men mange klager har nu kun fået 1. Men lad os komme til sagen det starter sådan her jeg er i case så står frede på vejen hvorefter der kommer en fra industri hvor efter han bare gasser op og køre ind i ham og det ser jeg ingen grund til bare og gasse op og køre ham ned derfor giver jeg dig 5 minutters carban forstår ikke situation ??

Link til kommentar
Del på andre sites

han gasse ikke up mate han prøve at stop bil men some sagt hvis han står ud på gaden og han prøver at stop op skal han jo ikke havde carban for har set så mange blive cdm hvor de stod ud på vej for folk speed op uden de fik carban men hvis person stopper up så for han carban kan du ikke selv se det

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Okay

Jeg har aldrig haft et eneste problem med Mathias. 

Og der er vel en grund til at du får carban, det med at du kører en ned, om det var med vilje eller ej. Tag nu bare den straf du får!

Og 5 Minutter? 
Det er ingenting, så har svært ved at se hvorfor det her lige pludselig skal ende op i en klage...

 

35 minutes ago, tomskov said:

ja... det passer faktisk sjovt nok, det har virkelig været meget bøvl, med Mathias Nillern Fryser.

 

der*

Du må lige sende nogle beviser, ellers kan du ikke udtale dig på den måde.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg kan ikke helt se hvad det er du klager over her? At du får car ban?

Om det var et uheld eller ej, lavede du en fejl der kostede dig et carban.

At du vælger at bruge tid på at klage over et 5 minutters carban, og ikke oplyser hele historien fra din side, spilder bare vores tid.

Du kørte en ned du ikke burde. Det er meget fint du prøvede at bremse, men når det nu ikke var nok, fik du car ban.

Link til kommentar
Del på andre sites

@Screwyounoob25

Dette er hvad jeg har forstået.

 

Du kørte prøvede at bremse men brugte NOS i stedet og kørte direkte ind i ham.

 

Her er det svar du burde have lige nu.

 

 

Stavox staff arbejde er at håndtere serveren.

 

Du brudte en regel og fik carban i 5 min fair nok, men du skal nok ikke komme her og klage over noget der er din skyld... Da dette nok vil medføre ekstra straf for at spilde tid.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

han sage at han snakke med frededkgamer og som admin må man ikke tag side før man har høret begge sider og det gjoder han ikke han gave ham bare it instand carban godt nok kun i 5 minutter men stadigvæk har set andre køre folk ned på gaden ud at de får en straff selv i en admin sag så synes lige han skal tage sig sammen det ikke færst gang han gør det så må han tage sig bedre sammen

 

 

 

jeg køret ikke jeg var viden til at han sage han snakke med ham frededkgamer da han to hans side før han lige fik Daniel Herup side af case

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.