Hop til indhold
Stavox

[Solved] Det er slut. Så derfor laver jeg giveaway på 5 mil.


v4ng

Recommended Posts

Hejsa allesammen. Jeg har spillet rigtig længe inde på Stavox og er helt klart min yndlings server. Det er en dejlig, nem, og simpel server som alle kan lære på hurtig tid! Der skete dog det, at jeg fik like 40+ carbans på 4, eller 2 måneder og derfor fik jeg perm carban af den elskede @Teta. Vil også meget gerne sige undskyld for alle de dårlige minder folk har haft med mig, altså CDM og alt det der pis.

 

Ved at nogen folk godt kan lide og spille med mig. Og det er jeg da selvfølelig også glad for,  men tænker ikke jeg kommer til og spille herinde så meget mere.

 

Så derfor laver jeg en giveaway på 5 Millioner. Skriv jeres ingame navne, og en vinder vil blive fundet snart.

 

 

Held og lykke.

( Teta må ikke joine giveawayen. Kappa

Link til kommentar

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ingame Navn: Marcusinator RK 

 

Hvorfor skal jeg have 5 mil? jeg vil gerne have 5 mil da jeg spare op til en Lykan Hypersport 

 

RIp at du har fået perm Carban ~I Know You'er Feeling~ 

Alt herfra //Marcusinator

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Link til kommentar
Just now, --StonQ-- said:

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ingame Navn: Marcusinator RK 

 

Hvorfor skal jeg have 5 mil? jeg vil gerne have 5 mil da jeg spare op til en Lykan Hypersport 

 

RIp at du har fået perm Carban ~I Know You'er Feeling~ 

Alt herfra //Marcusinator

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mange tak Marcus. :)

Link til kommentar

Fuck mand, jeg kommer til at savne dig.. :/ Alle de gode minder vi har haft, alle de CDM's vi har haft, alle de kidnaps vi har haft, alle de PD Raids vi har lavet...

Det er syndt at du stopper med at spille. Vi har spillet sammen i nogle måneder nu, og min mening omkring dig er kun blevet bedre og bedre igennem tiden.

Allerede den første uge efter jeg blev "venner" med dig, syntes jeg at du var venlig. Og det er du stadig.

 

Den der har fulgt dig - Morten Pedersen

Link til kommentar
4 minutes ago, Nissemand said:

Fuck mand, jeg kommer til at savne dig.. :/ Alle de gode minder vi har haft, alle de CDM's vi har haft, alle de kidnaps vi har haft, alle de PD Raids vi har lavet...

Det er syndt at du stopper med at spille. Vi har spillet sammen i nogle måneder nu, og min mening omkring dig er kun blevet bedre og bedre igennem tiden.

Allerede den første uge efter jeg blev "venner" med dig, syntes jeg at du var venlig. Og det er du stadig.

 

Den der har fulgt dig - Morten Pedersen

Hej Morten, Kommer også til at savne dig <3

Link til kommentar

In-game navn: Apocalypse NN

 

Hvorfor jeg skal have de 5 millioner: Hej Itsmangodk, Jeg har spillet på Stavox i et stykke tid nu og ville rigtig gerne have et ekstra boost for at have det endu sjovere på serveren. Jeg har længe sparet op til en varevogn, men er næsten ved at give op, men jeg vil ikke miste lysten til at spille på serveren, så derfor ville dette være den perfekte mulighed for mig at få glæde og lyst til at spille på serveren.

 

Tak for din opmærksomhed, og alt glæde til den der vinder!

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.