Hop til indhold
Stavox

RolfDK


Anton

Recommended Posts

Anton prøv lige at høre her.

 

Prøv lige at overveje om det er Rolf der er noget galt med eller om det er dig eller din opførsel.

 

Rolf er en udmærket mod og fortjener ikke at blive demoted. 

 

Anton du kan heller ikke bare skrive sådan et opslag uden en form for bevis, eller bare i det mindste fortælle hvad Rolf har gjort/ikke gjort galt. 

 

Og næsten gang Anton, næste gang skriv til John privat eller ihvertfald i et andet forum (Eller hvad det nu hedder).

 

//Casper -Admin

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutes ago, Anton said:

Mit forslag er at fyre rolfdk for han er den værste moderator i vil få flere spiller hvis i fyret ham 

Goddag Anton.

Nu skal du også lige huske at overholde reglerne, men jeg syntes på ingen måde at RolfDK skal tale grimt til dig.

 

 

-Jan

Link til kommentar
Del på andre sites

6 minutes ago, CasperDK - Stavox.com said:

Anton prøv lige at høre her.

 

Prøv lige at overveje om det er Rolf der er noget galt med eller om det er dig eller din opførsel.

 

Rolf er en udmærket mod og fortjener ikke at blive demoted. 

 

Anton du kan heller ikke bare skrive sådan et opslag uden en form for bevis, eller bare i det mindste fortælle hvad Rolf har gjort/ikke gjort galt. 

 

Og næsten gang Anton, næste gang skriv til John privat eller ihvertfald i et andet forum (Eller hvad det nu hedder).

 

//Casper -Admin

 

 

det er slet ikke mig kun hvis i spørg rolf

Link til kommentar
Del på andre sites

Ok Anton hvad med at du lære reglerne før du spiller på serveren mig ogFynh blev nød til at gage dig fordi vi ik måtte tale og du snakkede grimt spørg Fynhz og Jan T hvis i vil confirme det

men Anton før du ligger en klage om mig så skal du lige lade være med at lyve fordi jeg snakkede lige så stille og roligt og hævede stemmen fordi du talte så grimt og snakkede i munden på os 

 

//RolfDk

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Okay, men det kan jeg ikke vurdere, når du ikke skriver noget som helst. 


Du skriver ikke noget om hvad han har gjort

Du skriver ikke nogle information overhovedet. 

 

Jeg kan også bare sagtens skrive inde i "Ban Request" at du skal bannes, men det vil jeg heller ikke få noget ud af, hvis jeg ikke har en god grund og et eller flere beviser!

 

//Casper -Admin

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.