Hop til indhold
Stavox

[Solved] Bruser sprænger


DoktorDim

Recommended Posts

8 hours ago, Marcuss said:

Hvor nemt skal det lige være at lave weed?

Det er jo det samme som ar sigeen printer ikke skal sprænge hvis den har for mange penge i sig...

 

Lige netop!

Udover det, så er der 100 kroners foreskel på vand & bruser.

Så hvis uheldet var ude, så ville det koste jer 100kr mere, at købe en ny.

 

Ellers kan i gøre som mig, jeg fylder dem op hvergang, at jeg når et bestemt antal gram Weed.

Link til kommentar
Del på andre sites

Altså, jeg kan ikke se hvordan det er en "for stor" fordel - det tager jo den samme tid, og spawne en ny bruser som det tager at spawne noget vand og fylde bruseren op igen?

On 20/4/2017 at 08:14, Cyka! said:

Så hvis uheldet var ude, så ville det koste jer 100kr mere, at købe en ny.

 

Hvis det er de hundrede, der gør det bliver en fordel, tror jeg gerne at folk vil betale de hundrede ekstra.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutes ago, Dynn said:

Bruseren forsvinder egentlig kun når den er tom for at rydde lidt op. Det er for at forhindre, at der står 30 tomme brusere i et hjørne og ikke bliver brugt.

Kan man så lave en eller anden timer så hvis de ikke bliver brugt i fx. 20min despawner de?

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, JimmiGaming2908 said:

Kan man så lave en eller anden timer så hvis de ikke bliver brugt i fx. 20min despawner de?

Hvorfor ikke bare glemme dette forslag, det er ikke meget dyrere at købe en ny bruser. Det skal jo ikke ligefrem være nemt at tjene penge, og jeg synes at weed er blevet nemt nok i forvejen. 

I så fald, hvis du ønsker en timer, skal der være en maksimum antal at brusere, man kan købe.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.