Hop til indhold
Stavox

Borgmester E2


ZlaskeDrengen

Recommended Posts

Her er der en borgmester license E2.

 

Skriv !pris <antal penge> | Ændrer prisen 

Skriv !sold | Tjekker hvor mange gange du har solgt våbenlicense

Du kan ændre prisen manuelt i E2'en på linje 10, hvor der står: Pris = 2000

 

Quote

@name Borgmester license
@inputs EGP:wirelink User:entity
@outputs 
@persist [Count,Pris,Ready]:number
@trigger 

if(EGP & ~EGP){reset()}

if(first()){
runOnChat(1)    
timer("startUp",100)

Pris = 2000

if(Pris>3000){selfDestruct() printColor(vec(255,0,0),"Din pris m"+aa()+" maks v"+ae()+"re 3000 kr (If"+oe()+"lge reglerne!)")}

function number wirelink:egpButton(Idx:number,Ply:entity){
    TL = This:egpPos(Idx) - This:egpSize(Idx) / 2 * (0 ? 0 : 1)
    BR = This:egpPos(Idx) + This:egpSize(Idx) / (0 ? 1 : 2)
    Cur = This:egpCursor(Ply) return inrange(Cur, TL, BR) exit()
}

function string message(S:string){printColor(vec(255,255,255),"[",vec(200,200,0),"License",vec(255,255,255),"] ",S)}

}

if(clk("startUp")){
    EGP:egpClear()
    EGP:egpBox(1,vec2(256,256),vec2(512,512)) EGP:egpColor(1,vec(125,125,125)) EGP:egpMaterial(1,"console/background04")
    EGP:egpRoundedBox(2,vec2(256,256),vec2(400,200)) EGP:egpColor(2,vec(50,100,125))
    EGP:egpText(3,"BETAL "+Pris+" kr.",vec2(256,225)) EGP:egpAlign(3,1) EGP:egpSize(3,50) EGP:egpFont(3,"Courier New")
    EGP:egpText(4,"V"+aaL()+"BENLICENSE",vec2(256,10)) EGP:egpAlign(4,1) EGP:egpSize(4,75) EGP:egpFont(4,"Courier New")
    Ready = 1
}


if(~User & User){
    if(EGP:egpButton(2,User)&Ready==1){moneyRequest(User,Pris,"V"+aa()+"benlicense")}
}

if(moneyClk("V"+aa()+"benlicense")){
    message(moneyClkPlayer():name()+" har k"+oe()+"bt v"+aa()+"benlicense!")
    Count++
}

if(chatClk(owner())){
    A = owner():lastSaid():lower():explode(" ")
    if(A[1,string]=="!sold"){hideChat(1) message("Du har solgt v"+aa()+"benlicense "+Count+" gang(e)")}
    if(A[1,string]=="!pris"){hideChat(1) Pris = A[2,string]:toNumber() message("Du har "+ae()+"ndret prisen til "+A[2,string]:toNumber())}
}
 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

56 minutes ago, Dimitri Petrenko said:

Altså en hvor den automatisk giver licens når man har trykket E og betalt!.

 

Og ja også en med Lottery hvor man betaler 3K og så komemr der lottery på 5k

Den kan ikke automatisk give license. Det er ikke muligt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Som CasperDK har sagt er det ikke muligt at automatisk give gun license, efter folk har sendt dig pengene skal du kigge på dem og skrive /givelicense.

Jeg har ændret lidt i CasperDK's E2 ovenover, så der nu er plads til lottery, når folk har købt det for en pris som du kan bestemme ved brug af !lottery (default 3000) starter du en lottery vote på 5000 kr. Derudover har jeg ændret så når du bruger !pris eller !lottery til at ændre dens pris, genindlæser den skærmen, så andre folk også kan se den nye pris.

 

@name Borgmester license
@inputs EGP:wirelink User:entity
@outputs 
@persist [Count,Pris,Ready,Lottery]:number
@trigger 
if(EGP & ~EGP){reset()}
if(first()){
runOnChat(1)    
timer("startUp",100)
Pris = 2000
Lottery = 3000
if(Pris>3000){selfDestruct() printColor(vec(255,0,0),"Din pris m"+aa()+" maks v"+ae()+"re 3000 kr (If"+oe()+"lge reglerne!)")}
function number wirelink:egpButton(Idx:number,Ply:entity){
    TL = This:egpPos(Idx) - This:egpSize(Idx) / 2 * (0 ? 0 : 1)
    BR = This:egpPos(Idx) + This:egpSize(Idx) / (0 ? 1 : 2)
    Cur = This:egpCursor(Ply) return inrange(Cur, TL, BR) exit()
}
function string message(S:string){printColor(vec(255,255,255),"[",vec(200,200,0),"Borgmester",vec(255,255,255),"] ",S)}
message("Commands: !pris for license pris | !lottery for lottery pris | !sold for m"+ae()+"ngde solgt")
}
if(clk("startUp")){
    EGP:egpClear()
    EGP:egpBox(1,vec2(256,256),vec2(512,512)) EGP:egpColor(1,vec(125,125,125)) EGP:egpMaterial(1,"console/background04")
    EGP:egpRoundedBox(2,vec2(256,150),vec2(400,100)) EGP:egpColor(2,vec(50,100,125))
    EGP:egpText(3,"BETAL "+Pris+" kr.",vec2(256,118)) EGP:egpAlign(3,1) EGP:egpSize(3,50) EGP:egpFont(3,"Courier New")
    EGP:egpText(4,"V"+aaL()+"BENLICENSE",vec2(256,10)) EGP:egpAlign(4,1) EGP:egpSize(4,75) EGP:egpFont(4,"Courier New")
    EGP:egpRoundedBox(5,vec2(256,390),vec2(400,100)) EGP:egpColor(5,vec(50,100,125))
    EGP:egpText(6,"BETAL "+Lottery+" kr.",vec2(256,360)) EGP:egpAlign(6,1) EGP:egpSize(6,50) EGP:egpFont(6,"Courier New")
    EGP:egpText(7,"LOTTERY",vec2(256,250)) EGP:egpAlign(7,1) EGP:egpSize(7,75) EGP:egpFont(7,"Courier New")
    Ready = 1
}

if(~User & User){
    if(EGP:egpButton(2,User)&Ready==1){moneyRequest(User,Pris,"V"+aa()+"benlicense")}
    if(EGP:egpButton(5,User)&Ready==1){moneyRequest(User,Lottery,"Lottery")}
}
if(moneyClk("V"+aa()+"benlicense")){
    message(moneyClkPlayer():name()+" har k"+oe()+"bt v"+aa()+"benlicense!")
    Count++
}

if(moneyClk("Lottery")){
  message(moneyClkPlayer():name()+" har k"+oe()+"bt lottery!")
  concmd("say /lottery 5000")  
}

if(chatClk(owner())){
    A = owner():lastSaid():lower():explode(" ")
    if(A[1,string]=="!sold"){hideChat(1) message("Du har solgt v"+aa()+"benlicense "+Count+" gang(e)")}
    if(A[1,string]=="!pris"){hideChat(1) Pris = A[2,string]:toNumber() message("Du har "+ae()+"ndret prisen til "+A[2,string]:toNumber()) timer("startUp",100)}
    if(A[1,string]=="!lottery"){hideChat(1) Lottery = A[2,string]:toNumber() message("Du har "+ae()+"ndret lottery til "+A[2,string]:toNumber()) timer("startUp",100)}
}

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, Mush said:

Som CasperDK har sagt er det ikke muligt at automatisk give gun license, efter folk har sendt dig pengene skal du kigge på dem og skrive /givelicense.

Jeg har ændret lidt i CasperDK's E2 ovenover, så der nu er plads til lottery, når folk har købt det for en pris som du kan bestemme ved brug af !lottery (default 3000) starter du en lottery vote på 5000 kr. Derudover har jeg ændret så når du bruger !pris eller !lottery til at ændre dens pris, genindlæser den skærmen, så andre folk også kan se den nye pris.

 


@name Borgmester license
@inputs EGP:wirelink User:entity
@outputs 
@persist [Count,Pris,Ready,Lottery]:number
@trigger 
if(EGP & ~EGP){reset()}
if(first()){
runOnChat(1)    
timer("startUp",100)
Pris = 2000
Lottery = 3000
if(Pris>3000){selfDestruct() printColor(vec(255,0,0),"Din pris m"+aa()+" maks v"+ae()+"re 3000 kr (If"+oe()+"lge reglerne!)")}
function number wirelink:egpButton(Idx:number,Ply:entity){
    TL = This:egpPos(Idx) - This:egpSize(Idx) / 2 * (0 ? 0 : 1)
    BR = This:egpPos(Idx) + This:egpSize(Idx) / (0 ? 1 : 2)
    Cur = This:egpCursor(Ply) return inrange(Cur, TL, BR) exit()
}
function string message(S:string){printColor(vec(255,255,255),"[",vec(200,200,0),"Borgmester",vec(255,255,255),"] ",S)}
message("Commands: !pris for license pris | !lottery for lottery pris | !sold for m"+ae()+"ngde solgt")
}
if(clk("startUp")){
    EGP:egpClear()
    EGP:egpBox(1,vec2(256,256),vec2(512,512)) EGP:egpColor(1,vec(125,125,125)) EGP:egpMaterial(1,"console/background04")
    EGP:egpRoundedBox(2,vec2(256,150),vec2(400,100)) EGP:egpColor(2,vec(50,100,125))
    EGP:egpText(3,"BETAL "+Pris+" kr.",vec2(256,118)) EGP:egpAlign(3,1) EGP:egpSize(3,50) EGP:egpFont(3,"Courier New")
    EGP:egpText(4,"V"+aaL()+"BENLICENSE",vec2(256,10)) EGP:egpAlign(4,1) EGP:egpSize(4,75) EGP:egpFont(4,"Courier New")
    EGP:egpRoundedBox(5,vec2(256,390),vec2(400,100)) EGP:egpColor(5,vec(50,100,125))
    EGP:egpText(6,"BETAL "+Lottery+" kr.",vec2(256,360)) EGP:egpAlign(6,1) EGP:egpSize(6,50) EGP:egpFont(6,"Courier New")
    EGP:egpText(7,"LOTTERY",vec2(256,250)) EGP:egpAlign(7,1) EGP:egpSize(7,75) EGP:egpFont(7,"Courier New")
    Ready = 1
}

if(~User & User){
    if(EGP:egpButton(2,User)&Ready==1){moneyRequest(User,Pris,"V"+aa()+"benlicense")}
    if(EGP:egpButton(5,User)&Ready==1){moneyRequest(User,Lottery,"Lottery")}
}
if(moneyClk("V"+aa()+"benlicense")){
    message(moneyClkPlayer():name()+" har k"+oe()+"bt v"+aa()+"benlicense!")
    Count++
}

if(moneyClk("Lottery")){
  message(moneyClkPlayer():name()+" har k"+oe()+"bt lottery!")
  concmd("say /lottery 5000")  
}

if(chatClk(owner())){
    A = owner():lastSaid():lower():explode(" ")
    if(A[1,string]=="!sold"){hideChat(1) message("Du har solgt v"+aa()+"benlicense "+Count+" gang(e)")}
    if(A[1,string]=="!pris"){hideChat(1) Pris = A[2,string]:toNumber() message("Du har "+ae()+"ndret prisen til "+A[2,string]:toNumber()) timer("startUp",100)}
    if(A[1,string]=="!lottery"){hideChat(1) Lottery = A[2,string]:toNumber() message("Du har "+ae()+"ndret lottery til "+A[2,string]:toNumber()) timer("startUp",100)}
}

 

Det er da sjovt at jeg har en E2 lavet af Jakob Unknowen som selv giver licens man skal bare kigge på personen som køber

Link til kommentar
Del på andre sites

8 hours ago, JimmiGaming2908 said:

Det er da sjovt at jeg har en E2 lavet af Jakob Unknowen som selv giver licens man skal bare kigge på personen som køber

Ja, du kan sagtens give license igennem E2'en hvis man kigger på personen. 

Men det er ikke muligt at give licensen gennem E2, altså uden at du står og kigger på personen.

Når du kigger på en person bruger E2'en jo præcis den samme command, som hvis man selv skulle skrive, altså /givelicense.

 

Jeg kan også godt lave en E2, hvor hvis du kigger på en person og klikker E (Eller et andet bogstav), at den så giver våbenlicense...

Link til kommentar
Del på andre sites

2 hours ago, Dimitri Petrenko said:

Casper sådan at der er den her kode og så en ekstra E2 så hvis man trykker "Numpad 9" på ham så får han automatisk licens?

 

Her er den samme kode, men tilføjet at når du klikker 'v' mens du kigger på en person, som borgmester, giver du våbenlicense. Der står også i chat hvem du giver til, og om de har våbenlicense eller ej.

 

Quote

@name Borgmester license
@inputs EGP:wirelink User:entity
@outputs 
@persist [Count,Pris,Ready,Lottery]:number
@trigger 
if(EGP & ~EGP){reset()}
if(first()){
runOnKeys(owner(),1)
runOnChat(1)    
timer("startUp",100)
Pris = 2000
Lottery = 3000
if(Pris>3000){selfDestruct() printColor(vec(255,0,0),"Din pris m"+aa()+" maks v"+ae()+"re 3000 kr (If"+oe()+"lge reglerne!)")}
function number wirelink:egpButton(Idx:number,Ply:entity){
    TL = This:egpPos(Idx) - This:egpSize(Idx) / 2 * (0 ? 0 : 1)
    BR = This:egpPos(Idx) + This:egpSize(Idx) / (0 ? 1 : 2)
    Cur = This:egpCursor(Ply) return inrange(Cur, TL, BR) exit()
}
function string message(S:string){printColor(vec(255,255,255),"[",vec(200,200,0),"Borgmester",vec(255,255,255),"] ",S)}
message("Commands: !pris for license pris | !lottery for lottery pris | !sold for m"+ae()+"ngde solgt")
}
if(clk("startUp")){
    EGP:egpClear()
    EGP:egpBox(1,vec2(256,256),vec2(512,512)) EGP:egpColor(1,vec(125,125,125)) EGP:egpMaterial(1,"console/background04")
    EGP:egpRoundedBox(2,vec2(256,150),vec2(400,100)) EGP:egpColor(2,vec(50,100,125))
    EGP:egpText(3,"BETAL "+Pris+" kr.",vec2(256,118)) EGP:egpAlign(3,1) EGP:egpSize(3,50) EGP:egpFont(3,"Courier New")
    EGP:egpText(4,"V"+aaL()+"BENLICENSE",vec2(256,10)) EGP:egpAlign(4,1) EGP:egpSize(4,75) EGP:egpFont(4,"Courier New")
    EGP:egpRoundedBox(5,vec2(256,390),vec2(400,100)) EGP:egpColor(5,vec(50,100,125))
    EGP:egpText(6,"BETAL "+Lottery+" kr.",vec2(256,360)) EGP:egpAlign(6,1) EGP:egpSize(6,50) EGP:egpFont(6,"Courier New")
    EGP:egpText(7,"LOTTERY",vec2(256,250)) EGP:egpAlign(7,1) EGP:egpSize(7,75) EGP:egpFont(7,"Courier New")
    Ready = 1
}

if(~User & User){
    if(EGP:egpButton(2,User)&Ready==1){moneyRequest(User,Pris,"V"+aa()+"benlicense")}
    if(EGP:egpButton(5,User)&Ready==1){moneyRequest(User,Lottery,"Lottery")}
}
if(moneyClk("V"+aa()+"benlicense")){
    message(moneyClkPlayer():name()+" har k"+oe()+"bt v"+aa()+"benlicense!")
    Count++
}

if(moneyClk("Lottery")){
  message(moneyClkPlayer():name()+" har k"+oe()+"bt lottery!")
  concmd("say /lottery 5000")  
}

if(chatClk(owner())){
    A = owner():lastSaid():lower():explode(" ")
    if(A[1,string]=="!sold"){hideChat(1) message("Du har solgt v"+aa()+"benlicense "+Count+" gang(e)")}
    if(A[1,string]=="!pris"){hideChat(1) Pris = A[2,string]:toNumber() message("Du har "+ae()+"ndret prisen til "+A[2,string]:toNumber()) timer("startUp",100)}
    if(A[1,string]=="!lottery"){hideChat(1) Lottery = A[2,string]:toNumber() message("Du har "+ae()+"ndret lottery til "+A[2,string]:toNumber()) timer("startUp",100)}
}

if(changed(keyClkPressed())){
if(keyClk() & keyClkPressed()=="v"){
    local Aim = owner():aimEntity()
    if(Aim:isPlayer()){
        if(!Aim:hasLicense()){
        concmd("say /givelicense")    
        message("Du har givet "+Aim:name()+" v"+aa()+"benlicense")
        }else{message(Aim:name()+" har allerede v"+aa()+"benlicense")}
        }else{message("Dette er ikke en spiller?")}
    }
}
 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.