ZlaskeDrengen Skrevet April 16, 2017 Del Skrevet April 16, 2017 Nogen der har eller kan kode en Borgmester E2 En med lottery og en med våbenlicens?. Giver gerne 30k for det ingame!. Men helst Gratis Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
GammelMush Besvaret April 16, 2017 Del Besvaret April 16, 2017 Når du siger lottery, hvad mener du så? at folk skal kunne komme op og trykke E på skærmen, og så starter den f.eks. en 5k lottery eller? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Zenoxxi Besvaret April 16, 2017 Del Besvaret April 16, 2017 Her er der en borgmester license E2. Skriv !pris <antal penge> | Ændrer prisen Skriv !sold | Tjekker hvor mange gange du har solgt våbenlicense Du kan ændre prisen manuelt i E2'en på linje 10, hvor der står: Pris = 2000 Quote @name Borgmester license @inputs EGP:wirelink User:entity @outputs @persist [Count,Pris,Ready]:number @trigger if(EGP & ~EGP){reset()} if(first()){ runOnChat(1) timer("startUp",100) Pris = 2000 if(Pris>3000){selfDestruct() printColor(vec(255,0,0),"Din pris m"+aa()+" maks v"+ae()+"re 3000 kr (If"+oe()+"lge reglerne!)")} function number wirelink:egpButton(Idx:number,Ply:entity){ TL = This:egpPos(Idx) - This:egpSize(Idx) / 2 * (0 ? 0 : 1) BR = This:egpPos(Idx) + This:egpSize(Idx) / (0 ? 1 : 2) Cur = This:egpCursor(Ply) return inrange(Cur, TL, BR) exit() } function string message(S:string){printColor(vec(255,255,255),"[",vec(200,200,0),"License",vec(255,255,255),"] ",S)} } if(clk("startUp")){ EGP:egpClear() EGP:egpBox(1,vec2(256,256),vec2(512,512)) EGP:egpColor(1,vec(125,125,125)) EGP:egpMaterial(1,"console/background04") EGP:egpRoundedBox(2,vec2(256,256),vec2(400,200)) EGP:egpColor(2,vec(50,100,125)) EGP:egpText(3,"BETAL "+Pris+" kr.",vec2(256,225)) EGP:egpAlign(3,1) EGP:egpSize(3,50) EGP:egpFont(3,"Courier New") EGP:egpText(4,"V"+aaL()+"BENLICENSE",vec2(256,10)) EGP:egpAlign(4,1) EGP:egpSize(4,75) EGP:egpFont(4,"Courier New") Ready = 1 } if(~User & User){ if(EGP:egpButton(2,User)&Ready==1){moneyRequest(User,Pris,"V"+aa()+"benlicense")} } if(moneyClk("V"+aa()+"benlicense")){ message(moneyClkPlayer():name()+" har k"+oe()+"bt v"+aa()+"benlicense!") Count++ } if(chatClk(owner())){ A = owner():lastSaid():lower():explode(" ") if(A[1,string]=="!sold"){hideChat(1) message("Du har solgt v"+aa()+"benlicense "+Count+" gang(e)")} if(A[1,string]=="!pris"){hideChat(1) Pris = A[2,string]:toNumber() message("Du har "+ae()+"ndret prisen til "+A[2,string]:toNumber())} } Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
ZlaskeDrengen Besvaret April 16, 2017 Forfatter Del Besvaret April 16, 2017 Altså en hvor den automatisk giver licens når man har trykket E og betalt!. Og ja også en med Lottery hvor man betaler 3K og så komemr der lottery på 5k Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Zenoxxi Besvaret April 16, 2017 Del Besvaret April 16, 2017 56 minutes ago, Dimitri Petrenko said: Altså en hvor den automatisk giver licens når man har trykket E og betalt!. Og ja også en med Lottery hvor man betaler 3K og så komemr der lottery på 5k Den kan ikke automatisk give license. Det er ikke muligt. Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
GammelMush Besvaret April 16, 2017 Del Besvaret April 16, 2017 Som CasperDK har sagt er det ikke muligt at automatisk give gun license, efter folk har sendt dig pengene skal du kigge på dem og skrive /givelicense. Jeg har ændret lidt i CasperDK's E2 ovenover, så der nu er plads til lottery, når folk har købt det for en pris som du kan bestemme ved brug af !lottery (default 3000) starter du en lottery vote på 5000 kr. Derudover har jeg ændret så når du bruger !pris eller !lottery til at ændre dens pris, genindlæser den skærmen, så andre folk også kan se den nye pris. @name Borgmester license @inputs EGP:wirelink User:entity @outputs @persist [Count,Pris,Ready,Lottery]:number @trigger if(EGP & ~EGP){reset()} if(first()){ runOnChat(1) timer("startUp",100) Pris = 2000 Lottery = 3000 if(Pris>3000){selfDestruct() printColor(vec(255,0,0),"Din pris m"+aa()+" maks v"+ae()+"re 3000 kr (If"+oe()+"lge reglerne!)")} function number wirelink:egpButton(Idx:number,Ply:entity){ TL = This:egpPos(Idx) - This:egpSize(Idx) / 2 * (0 ? 0 : 1) BR = This:egpPos(Idx) + This:egpSize(Idx) / (0 ? 1 : 2) Cur = This:egpCursor(Ply) return inrange(Cur, TL, BR) exit() } function string message(S:string){printColor(vec(255,255,255),"[",vec(200,200,0),"Borgmester",vec(255,255,255),"] ",S)} message("Commands: !pris for license pris | !lottery for lottery pris | !sold for m"+ae()+"ngde solgt") } if(clk("startUp")){ EGP:egpClear() EGP:egpBox(1,vec2(256,256),vec2(512,512)) EGP:egpColor(1,vec(125,125,125)) EGP:egpMaterial(1,"console/background04") EGP:egpRoundedBox(2,vec2(256,150),vec2(400,100)) EGP:egpColor(2,vec(50,100,125)) EGP:egpText(3,"BETAL "+Pris+" kr.",vec2(256,118)) EGP:egpAlign(3,1) EGP:egpSize(3,50) EGP:egpFont(3,"Courier New") EGP:egpText(4,"V"+aaL()+"BENLICENSE",vec2(256,10)) EGP:egpAlign(4,1) EGP:egpSize(4,75) EGP:egpFont(4,"Courier New") EGP:egpRoundedBox(5,vec2(256,390),vec2(400,100)) EGP:egpColor(5,vec(50,100,125)) EGP:egpText(6,"BETAL "+Lottery+" kr.",vec2(256,360)) EGP:egpAlign(6,1) EGP:egpSize(6,50) EGP:egpFont(6,"Courier New") EGP:egpText(7,"LOTTERY",vec2(256,250)) EGP:egpAlign(7,1) EGP:egpSize(7,75) EGP:egpFont(7,"Courier New") Ready = 1 } if(~User & User){ if(EGP:egpButton(2,User)&Ready==1){moneyRequest(User,Pris,"V"+aa()+"benlicense")} if(EGP:egpButton(5,User)&Ready==1){moneyRequest(User,Lottery,"Lottery")} } if(moneyClk("V"+aa()+"benlicense")){ message(moneyClkPlayer():name()+" har k"+oe()+"bt v"+aa()+"benlicense!") Count++ } if(moneyClk("Lottery")){ message(moneyClkPlayer():name()+" har k"+oe()+"bt lottery!") concmd("say /lottery 5000") } if(chatClk(owner())){ A = owner():lastSaid():lower():explode(" ") if(A[1,string]=="!sold"){hideChat(1) message("Du har solgt v"+aa()+"benlicense "+Count+" gang(e)")} if(A[1,string]=="!pris"){hideChat(1) Pris = A[2,string]:toNumber() message("Du har "+ae()+"ndret prisen til "+A[2,string]:toNumber()) timer("startUp",100)} if(A[1,string]=="!lottery"){hideChat(1) Lottery = A[2,string]:toNumber() message("Du har "+ae()+"ndret lottery til "+A[2,string]:toNumber()) timer("startUp",100)} } Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
ZlaskeDrengen Besvaret April 17, 2017 Forfatter Del Besvaret April 17, 2017 Tak Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jimmi Besvaret April 17, 2017 Del Besvaret April 17, 2017 1 hour ago, Mush said: Som CasperDK har sagt er det ikke muligt at automatisk give gun license, efter folk har sendt dig pengene skal du kigge på dem og skrive /givelicense. Jeg har ændret lidt i CasperDK's E2 ovenover, så der nu er plads til lottery, når folk har købt det for en pris som du kan bestemme ved brug af !lottery (default 3000) starter du en lottery vote på 5000 kr. Derudover har jeg ændret så når du bruger !pris eller !lottery til at ændre dens pris, genindlæser den skærmen, så andre folk også kan se den nye pris. @name Borgmester license @inputs EGP:wirelink User:entity @outputs @persist [Count,Pris,Ready,Lottery]:number @trigger if(EGP & ~EGP){reset()} if(first()){ runOnChat(1) timer("startUp",100) Pris = 2000 Lottery = 3000 if(Pris>3000){selfDestruct() printColor(vec(255,0,0),"Din pris m"+aa()+" maks v"+ae()+"re 3000 kr (If"+oe()+"lge reglerne!)")} function number wirelink:egpButton(Idx:number,Ply:entity){ TL = This:egpPos(Idx) - This:egpSize(Idx) / 2 * (0 ? 0 : 1) BR = This:egpPos(Idx) + This:egpSize(Idx) / (0 ? 1 : 2) Cur = This:egpCursor(Ply) return inrange(Cur, TL, BR) exit() } function string message(S:string){printColor(vec(255,255,255),"[",vec(200,200,0),"Borgmester",vec(255,255,255),"] ",S)} message("Commands: !pris for license pris | !lottery for lottery pris | !sold for m"+ae()+"ngde solgt") } if(clk("startUp")){ EGP:egpClear() EGP:egpBox(1,vec2(256,256),vec2(512,512)) EGP:egpColor(1,vec(125,125,125)) EGP:egpMaterial(1,"console/background04") EGP:egpRoundedBox(2,vec2(256,150),vec2(400,100)) EGP:egpColor(2,vec(50,100,125)) EGP:egpText(3,"BETAL "+Pris+" kr.",vec2(256,118)) EGP:egpAlign(3,1) EGP:egpSize(3,50) EGP:egpFont(3,"Courier New") EGP:egpText(4,"V"+aaL()+"BENLICENSE",vec2(256,10)) EGP:egpAlign(4,1) EGP:egpSize(4,75) EGP:egpFont(4,"Courier New") EGP:egpRoundedBox(5,vec2(256,390),vec2(400,100)) EGP:egpColor(5,vec(50,100,125)) EGP:egpText(6,"BETAL "+Lottery+" kr.",vec2(256,360)) EGP:egpAlign(6,1) EGP:egpSize(6,50) EGP:egpFont(6,"Courier New") EGP:egpText(7,"LOTTERY",vec2(256,250)) EGP:egpAlign(7,1) EGP:egpSize(7,75) EGP:egpFont(7,"Courier New") Ready = 1 } if(~User & User){ if(EGP:egpButton(2,User)&Ready==1){moneyRequest(User,Pris,"V"+aa()+"benlicense")} if(EGP:egpButton(5,User)&Ready==1){moneyRequest(User,Lottery,"Lottery")} } if(moneyClk("V"+aa()+"benlicense")){ message(moneyClkPlayer():name()+" har k"+oe()+"bt v"+aa()+"benlicense!") Count++ } if(moneyClk("Lottery")){ message(moneyClkPlayer():name()+" har k"+oe()+"bt lottery!") concmd("say /lottery 5000") } if(chatClk(owner())){ A = owner():lastSaid():lower():explode(" ") if(A[1,string]=="!sold"){hideChat(1) message("Du har solgt v"+aa()+"benlicense "+Count+" gang(e)")} if(A[1,string]=="!pris"){hideChat(1) Pris = A[2,string]:toNumber() message("Du har "+ae()+"ndret prisen til "+A[2,string]:toNumber()) timer("startUp",100)} if(A[1,string]=="!lottery"){hideChat(1) Lottery = A[2,string]:toNumber() message("Du har "+ae()+"ndret lottery til "+A[2,string]:toNumber()) timer("startUp",100)} } Det er da sjovt at jeg har en E2 lavet af Jakob Unknowen som selv giver licens man skal bare kigge på personen som køber Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TacoCat :D Besvaret April 17, 2017 Del Besvaret April 17, 2017 Jeg er igang med våbenlicens og lottery e2 til borgmester. Jeg mangler bare lige at fixe en sidste ting, så smider jeg dem på forum! (Tilføjer billeder når jeg kommer på) Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Zenoxxi Besvaret April 17, 2017 Del Besvaret April 17, 2017 8 hours ago, JimmiGaming2908 said: Det er da sjovt at jeg har en E2 lavet af Jakob Unknowen som selv giver licens man skal bare kigge på personen som køber Ja, du kan sagtens give license igennem E2'en hvis man kigger på personen. Men det er ikke muligt at give licensen gennem E2, altså uden at du står og kigger på personen. Når du kigger på en person bruger E2'en jo præcis den samme command, som hvis man selv skulle skrive, altså /givelicense. Jeg kan også godt lave en E2, hvor hvis du kigger på en person og klikker E (Eller et andet bogstav), at den så giver våbenlicense... Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
ZlaskeDrengen Besvaret April 17, 2017 Forfatter Del Besvaret April 17, 2017 Casper sådan at der er den her kode og så en ekstra E2 så hvis man trykker "Numpad 9" på ham så får han automatisk licens? Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Zenoxxi Besvaret April 17, 2017 Del Besvaret April 17, 2017 2 hours ago, Dimitri Petrenko said: Casper sådan at der er den her kode og så en ekstra E2 så hvis man trykker "Numpad 9" på ham så får han automatisk licens? Her er den samme kode, men tilføjet at når du klikker 'v' mens du kigger på en person, som borgmester, giver du våbenlicense. Der står også i chat hvem du giver til, og om de har våbenlicense eller ej. Quote @name Borgmester license @inputs EGP:wirelink User:entity @outputs @persist [Count,Pris,Ready,Lottery]:number @trigger if(EGP & ~EGP){reset()} if(first()){ runOnKeys(owner(),1) runOnChat(1) timer("startUp",100) Pris = 2000 Lottery = 3000 if(Pris>3000){selfDestruct() printColor(vec(255,0,0),"Din pris m"+aa()+" maks v"+ae()+"re 3000 kr (If"+oe()+"lge reglerne!)")} function number wirelink:egpButton(Idx:number,Ply:entity){ TL = This:egpPos(Idx) - This:egpSize(Idx) / 2 * (0 ? 0 : 1) BR = This:egpPos(Idx) + This:egpSize(Idx) / (0 ? 1 : 2) Cur = This:egpCursor(Ply) return inrange(Cur, TL, BR) exit() } function string message(S:string){printColor(vec(255,255,255),"[",vec(200,200,0),"Borgmester",vec(255,255,255),"] ",S)} message("Commands: !pris for license pris | !lottery for lottery pris | !sold for m"+ae()+"ngde solgt") } if(clk("startUp")){ EGP:egpClear() EGP:egpBox(1,vec2(256,256),vec2(512,512)) EGP:egpColor(1,vec(125,125,125)) EGP:egpMaterial(1,"console/background04") EGP:egpRoundedBox(2,vec2(256,150),vec2(400,100)) EGP:egpColor(2,vec(50,100,125)) EGP:egpText(3,"BETAL "+Pris+" kr.",vec2(256,118)) EGP:egpAlign(3,1) EGP:egpSize(3,50) EGP:egpFont(3,"Courier New") EGP:egpText(4,"V"+aaL()+"BENLICENSE",vec2(256,10)) EGP:egpAlign(4,1) EGP:egpSize(4,75) EGP:egpFont(4,"Courier New") EGP:egpRoundedBox(5,vec2(256,390),vec2(400,100)) EGP:egpColor(5,vec(50,100,125)) EGP:egpText(6,"BETAL "+Lottery+" kr.",vec2(256,360)) EGP:egpAlign(6,1) EGP:egpSize(6,50) EGP:egpFont(6,"Courier New") EGP:egpText(7,"LOTTERY",vec2(256,250)) EGP:egpAlign(7,1) EGP:egpSize(7,75) EGP:egpFont(7,"Courier New") Ready = 1 } if(~User & User){ if(EGP:egpButton(2,User)&Ready==1){moneyRequest(User,Pris,"V"+aa()+"benlicense")} if(EGP:egpButton(5,User)&Ready==1){moneyRequest(User,Lottery,"Lottery")} } if(moneyClk("V"+aa()+"benlicense")){ message(moneyClkPlayer():name()+" har k"+oe()+"bt v"+aa()+"benlicense!") Count++ } if(moneyClk("Lottery")){ message(moneyClkPlayer():name()+" har k"+oe()+"bt lottery!") concmd("say /lottery 5000") } if(chatClk(owner())){ A = owner():lastSaid():lower():explode(" ") if(A[1,string]=="!sold"){hideChat(1) message("Du har solgt v"+aa()+"benlicense "+Count+" gang(e)")} if(A[1,string]=="!pris"){hideChat(1) Pris = A[2,string]:toNumber() message("Du har "+ae()+"ndret prisen til "+A[2,string]:toNumber()) timer("startUp",100)} if(A[1,string]=="!lottery"){hideChat(1) Lottery = A[2,string]:toNumber() message("Du har "+ae()+"ndret lottery til "+A[2,string]:toNumber()) timer("startUp",100)} } if(changed(keyClkPressed())){ if(keyClk() & keyClkPressed()=="v"){ local Aim = owner():aimEntity() if(Aim:isPlayer()){ if(!Aim:hasLicense()){ concmd("say /givelicense") message("Du har givet "+Aim:name()+" v"+aa()+"benlicense") }else{message(Aim:name()+" har allerede v"+aa()+"benlicense")} }else{message("Dette er ikke en spiller?")} } } Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
TacoCat :D Besvaret April 17, 2017 Del Besvaret April 17, 2017 Jeg er lige igang med at fixe lottery e2en, men når jeg har gjort det, så kommer de her 2 e2'er på forum! :DD Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts
Arkiveret
Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar