Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ændring til landmanden


Robay

Recommended Posts

Hey derude

Ved godt det ikke skal være pay to win, men synes godt at VIP burde kunne noget mere som landmand, såsom en mere af dem hvor man skal putte jord i. 

 

Ikke kun med lidt flere VIP ting, vil også mene at man skulle tjene lidt mere, da jeg på 30-45 min, tjente 10K maks. Synes bestemt ikke det er nok, da det er et af de job som er lovlige.

Altså Weed tjener man jo meget mere end 10K på 30 min.

 

Håber i vil tage mit forslag op.

forsat god påske derude

Smid da lige en kommentar hvis i synes godt om idéen, så staff teamet kan se der er flere end mig der synes han skal opdateres

Link til kommentar
Del på andre sites

42 minutes ago, KennyBoy:) said:

Altså så tager du ikke jobbet setiøst hvis man laver op til 10 k på landmand fordi man tjener mindst 75k hvis man er en, og er okay aktiv ^_^

 

Og det der vi snakker inde for de 35 - 45 min

Jeg har spillet Landmand et par gange. Man tjener virkelig dårligt, i forhold til printere eller weed.

Jeg tjente cirka 100-150k i de 2 og en halv time jeg stod der. Jeg var aktiv hele tiden. Det er for dyrt at skulle købe i forhold til hvad man tjener. Man tjener kun 100-200kr per frø hver gang du høster. Det er en rimelig langsom fremgangsmetode. 

Link til kommentar
Del på andre sites

56 minutter siden, CasperDK / ZeNoxXi skrev:

Jeg har spillet Landmand et par gange. Man tjener virkelig dårligt, i forhold til printere eller weed.

Jeg tjente cirka 100-150k i de 2 og en halv time jeg stod der. Jeg var aktiv hele tiden. Det er for dyrt at skulle købe i forhold til hvad man tjener. Man tjener kun 100-200kr per frø hver gang du høster. Det er en rimelig langsom fremgangsmetode. 

Kan kun gi dig ret i 

Link til kommentar
Del på andre sites

6 hours ago, Dynn said:

Jeg har regnet lidt forkert på, hvor meget i skal kunne tjene har jeg godt erfaret.

Der kommer justeringer til jobbet snarest muligt.

 

 

Hvor meget kan folk tjene på en time på weed?

Pas, men tror som VIP kan man nemt nå at lave 2 kilo 60% hvilket er næsten 150K, og mere tror jeg også man nemt kan lave

Link til kommentar
Del på andre sites

10 hours ago, Ålbaek said:

Så man skal faktisk slet ikke bruge kunder? @Solitude - Morten Pedersen

Det er i fremtiden planlagt, at man skal kunne sælge til andre spillere. Spillerne kan spise det, og vil få liv ud af det.

 

"Nyt job! Bliv Landmand og gro gulerødder, salat og mere. Sælg det for penge. Der vil i fremtiden blive mulige for at sælge det til andre spillere, som kan få liv fra det - vi skal bare lige have balanceret det før vi gør det muligt." - Stavox Changes

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Har beregnet hvad der i teorien burde være muligt at lave på en time. Har beregnet 10 sekunders tid mellem hver plant.

lZeeWaW.png

Selv med et spild af 20% vand ville det stadig give ca. 96k i timen.

 

Det virker ret fair for et lovligt job?

Link til kommentar
Del på andre sites

14 hours ago, Dynn said:

Har beregnet hvad der i teorien burde være muligt at lave på en time. Har beregnet 10 sekunders tid mellem hver plant.

lZeeWaW.png

Selv med et spild af 20% vand ville det stadig give ca. 96k i timen.

 

Det virker ret fair for et lovligt job?

Jeps

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.