Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staffansøgning - ⍟↼►C h r i s◄↼⍟


Recommended Posts

  • In-game navn
    TheBlackShadow TLS
  • SteamID
    STEAM_0:0:87120790
  • Fornavn
    Christoffer
  • Alder
    14
  • Tidligere erfaring med administrative jobs
    de eneste administrative jobs jeg har prøvet ingame er Bogmester og Installerer. De er Ligt administrative jobs ellers er jeg admin på Min Fætters server som er ligt populær der er son Sirka 7 til 10 inde om dagen
  • Hvorfor vælge dig? Hvad gør dig kvalificeret?
    Jeg vil gerne Være Staff/Admin fordi at jeg er god til at håndtere ting som at holde styr på dem jeg har fat på. Og jeg har læst reglerne mindst 50 gange så jeg kan dem i hoved. Og på den måde kan jeg jo hjælpe folk som er mig en Ære hvis jeg må det. Og jeg er Høflig og jeg vil gerne hjælpe så MENGE Folk så muligt. Og jeg har god humor og det er godt nogle når man er Staff/Admin fordi at hvis der er en Staff/Admin der kommer og er Sur og så når man for Hjælp bliver det ikke son [helt] taget Seriøst mener jeg
  • Kendskab til ULX
    Jeg ved Dsv ikke hvad ULX er jeg har prøvet at finde ud af det men jeg håber at min Ansøgning stadig kan Accepters
  • Er du god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du mic?
    Ja jeg syntes at jeg er god til at formulere Mig skriftligt Såvel som Mundtligt og jeg bruger min mic meget son mega meget nogle gange synger jeg også på gaden ingame
  • Tilgængelighed - hvor ofte kan du være på?
    jeg er på Like når jeg står op og når jeg kommer hjem fra skole og når jeg har Weekend så er jeg inde Sirka klokken 6 halv 6 om Morgenen :)
  • Anden relevant information
    Jeg hedder Christoffer. Og jeg er 14 år og jeg Elsker at Spille/Game. Og jeg er god til Engelsk og Tysk Mit Ynglings Spil er Gmod og jeg spiller det 24/7. Jeg er en stor dreng der er Sød og blid og jeg kan godt håndtere Forskellige Konflikter imellem Folk
Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.