Hop til indhold
Stavox

[Solved] Forslag, hvor længe har jeg spillet x job!


Alex Vargas

Recommended Posts

Hej alle.

 

Ville det ikke være en super god idé at kunne se hvor lang tid man har spillet hvilket job i alt? 

Jeg fandt på konceptet efter at have spillet en Overwatch match, og jeg tænkte det ville være skide cool. Designet behøver på ingen måde at være ligesom det her, men bare for konceptet og idéen.

 

zGsOLGW.png

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, Dave said:

Det giver vel god mening man ikke kan blive politi mester uden erfaring? 

Min generelle erfaring er, at det ikke appellerer til den gennemsnitlige DarkRP-spiller som ikke nødvendigvis er tilsluttet et fast community. 

Jeg syntes bare, at det bliver for restriktivt. 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Houston skrev:

Min generelle erfaring er, at det ikke appellerer til den gennemsnitlige DarkRP-spiller som ikke nødvendigvis er tilsluttet et fast community. 

Jeg syntes bare, at det bliver for restriktivt. 

Måske ja, men det kan vel skabe en ny potientiel måde at spille på. Samt noget nyt at agere på.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 1 month later...

Jeg ser ikke den store brug for dette. Den totale spiltid bliver brugt som whitelist til forskellige jobs allerede.

 Der bliver talt om, at man skal have spiltid som politi for at blive indsatsleder, hvilket vel giver fin mening, men tracking af jobtider er overdrevet til kun dette. Der kommer andre ændringer til hvordan politiranks fungerer på et tidspunkt i den nære fremtid.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.