Hop til indhold
Stavox

[Solved] Mads Madsen ban uden grund


Garry Johnson

Recommended Posts

Dit ingame navn: Garry Johnson
Staff ingame navn: Mads Madsen
Dit SteamID:STEAM_0:1:67952431
Staff SteamID:STEAM_0:0:63561031
Forklar situationen: Mayoren og jeg sidder of siger til en anden Secret Service at han skal slette sin bil, jeg kalder på admin. Mads Madsen kommer og siger at mayoren ikke kan bestemme. Jeg siger at han godt kan fordi det stod i by reglerne. Mads jailer mig, kort tid efter unjailer han mig tager mig et andet sted hen. Havde sagt at han ikke måtte jaile mig fordi det var abuse at han jailede mig for at sige min egen mening og det rigtige. Han valgte at banne mig grunden "konstant micspam - truer admin". Det synes jeg der ikke er fair. Det var 360 minutter. For at snakke og udtale sig, kalder han det for mic spam! Fix det her. Det er jo ikke et fair ban og i har ikke en grund til at give sådan en abuser, admin!
Bevis: Intet. 

De 360 minutter var like 5 timer!

Link til kommentar
Del på andre sites

Først, situationen passer ikke helt overens med det der endelig skete, og har 2 vidner på det.

Og ja, jeg jailede dig først 120 sec, fordi at du begyndte at løbe fra casen, eftersom at jeg ikke gav dig ret i det som du sagde. Derefter tager jeg dig op igen, og begynder at råbe og skrige. Idet jeg så jailer dig, flyver jeg stillere og roligt væk men når så lige at høre "Glæd dig til at snakke med Jimboe, når du har mistet din rank" (Har 2 vidner på at han har sagt det) og derefter flyver jeg over til ham, unjailer ham, og tager ham så et andet sted hen, hvor en anden admin også joiner snakken. Vi bliver så enige om, at du står og truer mig flere gange, og står at snakker løs, selvom jeg siger at vi lige skal sige noget

Tænker faktisk at straffen var lidt blid, og tænker at jeg faktisk godt kunne have givet det lidt mere. Dog lod jeg hver, eftersom jeg plejer at være sød.

Link til kommentar
Del på andre sites

On 30. januar 2016 at 4:55 PM, DetBareMads said:

Først, situationen passer ikke helt overens med det der endelig skete, og har 2 vidner på det.

Og ja, jeg jailede dig først 120 sec, fordi at du begyndte at løbe fra casen, eftersom at jeg ikke gav dig ret i det som du sagde. Derefter tager jeg dig op igen, og begynder at råbe og skrige. Idet jeg så jailer dig, flyver jeg stillere og roligt væk men når så lige at høre "Glæd dig til at snakke med Jimboe, når du har mistet din rank" (Har 2 vidner på at han har sagt det) og derefter flyver jeg over til ham, unjailer ham, og tager ham så et andet sted hen, hvor en anden admin også joiner snakken. Vi bliver så enige om, at du står og truer mig flere gange, og står at snakker løs, selvom jeg siger at vi lige skal sige noget

Tænker faktisk at straffen var lidt blid, og tænker at jeg faktisk godt kunne have givet det lidt mere. Dog lod jeg hver, eftersom jeg plejer at være sød.

Det Mads skriver er helt rigtigt jeg var også med i 50% af casen men kunne høre alt da casen var lige over mit hus....

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.