Hop til indhold
Stavox

nyt tastatur


fnugster

Recommended Posts

39 minutes ago, fnugster said:

 

 

Relateret billede

 

 

jeg er den dårligste til at bestemme mig jeg har fundet to fede tastarurer men ve ikke hvad jeg skal vælge det står mellem razer blackwidow chroma x eller corsair k70 skriv hvad i mener jeg skal købe

Kommer an om du er til et keyboard, der larmer så skal du nok vælge Razer blackwidow x. Corsair k70 larmer dog ikke så meget, som Chroma men til gengæld har Razer marcro knapper. Jeg vil hel klart anbefalde Corsair k70

Link til kommentar
Del på andre sites

Har selv Cosair K70 - Det er et lækkert tastetur, men det bliver fucking klamt under tasterne, ellers er det meget fedt - Det med lys kan du finde på nette eller deres hjemmeside hvor der er folk der har lavet nogle teamer med det - Så kan du bare dowloade det og bruge dem selv;) Ellers er det ikke så svært at lave dit eget

Link til kommentar
Del på andre sites

4 hours ago, fnugster said:

Men hvad med programeringen af lys er det svært

Jeg har selv Corsair Strafe (silent) men det er ikke spor svært at programmere lyset. (Kan evt sende en video senere med hvad jeg kan få det til at gøre :p)

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, Taroux said:

Har selv Cosair K70 - Det er et lækkert tastetur, men det bliver fucking klamt under tasterne, ellers er det meget fedt - Det med lys kan du finde på nette eller deres hjemmeside hvor der er folk der har lavet nogle teamer med det - Så kan du bare dowloade det og bruge dem selv;) Ellers er det ikke så svært at lave dit eget

tak kan man gøre noget for at rense det mellem tasterne eller har det overhovedet nogen betydnig

1 hour ago, Marcuss said:

Jeg har selv Corsair Strafe (silent) men det er ikke spor svært at programmere lyset. (Kan evt sende en video senere med hvad jeg kan få det til at gøre :p)

tak det ville være dejligt 

Link til kommentar
Del på andre sites

Kan man sagtens Fnugster, enten tage en støvsuger og med en børst på og så gør det, ellers kan du også bare tage tasterne af og gøre det. Mener ikke selv det har nogen betydning at der er noget under det, men hvis der kommer for meget bliver det lidt klamt ;) Tror jeg har gjort mit rent 1 gang og haft det i et år og det er ikke ulækkert ;P  

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Blackwidow chroma føles ret billigt,

og det larmer rigtig meget. Det kan jeg godt lige men det er ikke så praktisk med en blue yeti. Tænker at corsair nok er det bedste valg, vis du ikke ville have et tastatur af plastik.

 

Men det er jo dit valg^_^

 

 

://måge

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.