Hop til indhold
Stavox

[Solved] Testkørsels biler


Kagen

Recommended Posts

6 minutes ago, DetBareMads said:

Vi kan ikke holde folk fra at gøre det. Dog skal i bare gøre det surt for dem når de kommer tilbage, og bare arrest dem direkte uden nogen snak

Eller lige taze dem et par gange, og så arreste dem :D 

Link til kommentar
Del på andre sites

Tænker lidt det er ligesom i virkeligheden. Hvis jeg nu går hen og gerne vil købe en starter bil her når jeg fylder 18 år. Så går jeg hen til den lokale BMW handle og vil testkøre en bil, selvom jeg dog sider i en ikke registrerede bil, så gælder færdselsloven stadigvæk, det jeg prøver at sige er at lige meget om det er en testbil eller ej gælder færdselsloven.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
On 16/3/2017 at 18:08, DetBareMads said:

Taze, stunstick 1000 gange, skyde dem 3 gange i øret, og derefter lave 360 arrest

Eller lave en regel om man må taze dem i 60 sekunder og derefter arrest dem? Det ville gøre at de har endu mere tidi pulles hænder

Link til kommentar
Del på andre sites

Man kunne gøre så testkørsel stopper hvis man bliver slået ud af bilen, bilen bliver fjernet, men at man ikke bliver teleported.

Samtidig give en besked til folk der testkører om at færdselsloven stadig gælder.

 

Det ville selvfølgelig bare gøre at man blot skal flygte i op til et minut, men tænker det er bedre end det vi har nu?

Link til kommentar
Del på andre sites

19 minutes ago, Dynn said:

Man kunne gøre så testkørsel stopper hvis man bliver slået ud af bilen, bilen bliver fjernet, men at man ikke bliver teleported.

Samtidig give en besked til folk der testkører om at færdselsloven stadig gælder.

 

Det ville selvfølgelig bare gøre at man blot skal flygte i op til et minut, men tænker det er bedre end det vi har nu?

Tænker det er værd at prøve. Evt lad os teste det senere og se hvordan det fungerer ^^

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.