Hop til indhold
Stavox

[Solved] En idé til regler


Kurdi Hurdi

Recommended Posts

Min idé er at man gør den regel med at man skal vente 5 min mellem vær kriminel handling, men vi det er den samme person eller seted skal du vente 15 min.

Jeg er flere gange snublet over den regle og andre er også lidt uklare på hvad den egenligt består af.

Så mit foreslag er enten at lave en ny regl, eller ændre 2.19, til at man for eksepel skal vente 15 min før man begår en kriminæl handling,

på den samme person.

Link til kommentar
Del på andre sites

Du skal vente 5 minutter før du begår en ny kriminel handling.

Du skal vente 15 minutter med at raide den samme base, som også bliver beskrevet i regel 2.19.

Dog står der intet om, at man skal vente 15 minutter med at mugge den samme person

 

Jeg er enig med at reglen skal ændres, så der skal gå 15 minutter imellem at mugge/kidnappe/raide den samme person.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

5 hours ago, CasperDK / ZeNoxXi said:

Du skal vente 5 minutter før du begår en ny kriminel handling.

Du skal vente 15 minutter med at raide den samme base, som også bliver beskrevet i regel 2.19.

Dog står der intet om, at man skal vente 15 minutter med at mugge den samme person

 

Jeg er enig med at reglen skal ændres, så der skal gå 15 minutter imellem at mugge/kidnappe/raide den samme person.

 

Nemlig, den er beskrevet lidt, men ikke nok til at folk forstår den rigtigt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.