Hop til indhold
Stavox

[Solved] Fix Scam


Xean -.-

Recommended Posts

Just now, Mic Spammeren said:

Ja, men sådan gør man ikke irl er noget andet fordi der gør folk alt for penge, men det er vist også bevist at folk gør det ingame. Det er bare sund fornuft tænker jeg

Kan godt se hvad du mener men der er jo hjemmesider som kun er beregnet til at scamme folk 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har altid haft det synspunkt, at ham der skal have penge må ikke scamme ham der skal have pruduktet.

For eksempel: En våbenhandler må ikke tage penge og lade være med at give våbenet, men vis tyven eller gangsteren kan få lokket våbenet

ud af våbenhandleren først må han gerne tage det og løbe væk.

Link til kommentar
Del på andre sites

Man kan ikke bare fjerne scamming fuldkommen. Men ned det sagt kan vi selvfølgelig advare og hjælpe hinanden. 

Mit forslag: 

Man kunne lave en slags gruppe/hjemmeside, hvor man kunne +rep og -rep de personer som man enten har købt eller solgt til.

På den måde kunne vi som community, hjælpe hinanden og gøre sådan at vi alle har det godt uden at blive scammet.

Hvis I kan lide denne idé, så giv et +rep, så kan jeg måske få lavet sådan en gruppe ;D

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Vil meget gerne komme med min mening her.

 

Ingame er det tit sket at folk desvære er blevet "scammet" i det omfang, at de måske ikke har fået gemt deres dupe, eller genstanden på anden måde ikke virker. I de fleste af de filfælde, at det køberen selv som laver fejlen ved ikke at se enten E2'en først, eller være 100% sikker på at den er gemt.

 

Dog hvis folk bliver scammet åbenlyst, og at vi har alt info, så tvinger vi folk til at give pengene tilbage. Om de så vil eller ej.

 

Regel 1.2 er tilføjet af en grund. Den går lidt under der

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvis folk har fået eller købt en e2 igennem mig, vil de altid kunne få den igen, hvis jeg enten kan huske at de har købt den, eller at jeg har skrevet det ned. På den måde skaber jeg en sikkerhed for mine kunder, og spillerne på serveren.

 

Jeg synes bare ligesom med biler, at sælgeren ikke må scamme, men køberen gerne må, hvis personens giver basen/e2/våben først.

Link til kommentar
Del på andre sites

54 minutes ago, MagnusDK said:

+REP Det en sku idea da jeg er blev scammet et par gange før, af en gundealer hvor han stak af med mine penge uden jeg fik mit våben +REP

Dette går lidt ind under regel. 2.20 som siger at sælger ikke må snyde køber, men godt omvendt

 

2.20: Det er ikke tilladt at snyde køberen af sin bil i en bilhandel (f.eks. at tage 10k. uden at give bilen). Det er dog derimod tilladt at snyde sælgeren - derfor skal de være på vagt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvorfor er det egentlig ikke tilladt at snyde begge veje når det er i en RP situation? (Her snakker jeg ikke om E2/Dupes)

 

Hvis en gunshop snyder kunderne, så kommer pulle og serverer dobbelt portion af knippelsuppe og konfiskerer alt hans lort.

 

Hvis din bil er blevet carjacked, du betaler 10.000 kr. og får den ikke alligevel, guess what, så kommer pulle og serverer knippelsuppe så tyven aldrig bliver sulten igen.

 

Hvorfor er der ikke nogen der selv kalder efter politiet nogensinde in-game? Jeg forstår det simpelthen ikke, hvis din bil er blevet stjålet så lad dem prøve at få den tilbage til dig. Det er ganske gratis, og de kan få en warrant på baggrund af det. Hvis du selv lyver så kommer du bare en tur i kasjotten.

 

Det ville også sætte lidt gang i den RP i alle sammen efterspørger for tiden, men ikke vil gøre en skid for.

Link til kommentar
Del på andre sites

10 hours ago, Metro said:

Hvorfor er det egentlig ikke tilladt at snyde begge veje når det er i en RP situation? (Her snakker jeg ikke om E2/Dupes)

 

Hvis en gunshop snyder kunderne, så kommer pulle og serverer dobbelt portion af knippelsuppe og konfiskerer alt hans lort.

 

Hvis din bil er blevet carjacked, du betaler 10.000 kr. og får den ikke alligevel, guess what, så kommer pulle og serverer knippelsuppe så tyven aldrig bliver sulten igen.

 

Hvorfor er der ikke nogen der selv kalder efter politiet nogensinde in-game? Jeg forstår det simpelthen ikke, hvis din bil er blevet stjålet så lad dem prøve at få den tilbage til dig. Det er ganske gratis, og de kan få en warrant på baggrund af det. Hvis du selv lyver så kommer du bare en tur i kasjotten.

 

Det ville også sætte lidt gang i den RP i alle sammen efterspørger for tiden, men ikke vil gøre en skid for.

Politiet kan da ikke bare bryde ind i en base, før de selv har set den køre der ind eller holde derinde.

Link til kommentar
Del på andre sites

On 6/3/2017 at 21:22, Metro said:

Hvorfor er det egentlig ikke tilladt at snyde begge veje når det er i en RP situation? (Her snakker jeg ikke om E2/Dupes)

 

Hvis en gunshop snyder kunderne, så kommer pulle og serverer dobbelt portion af knippelsuppe og konfiskerer alt hans lort.

 

Hvis din bil er blevet carjacked, du betaler 10.000 kr. og får den ikke alligevel, guess what, så kommer pulle og serverer knippelsuppe så tyven aldrig bliver sulten igen.

 

Hvorfor er der ikke nogen der selv kalder efter politiet nogensinde in-game? Jeg forstår det simpelthen ikke, hvis din bil er blevet stjålet så lad dem prøve at få den tilbage til dig. Det er ganske gratis, og de kan få en warrant på baggrund af det. Hvis du selv lyver så kommer du bare en tur i kasjotten.

 

Det ville også sætte lidt gang i den RP i alle sammen efterspørger for tiden, men ikke vil gøre en skid for.

De skal selv have set det så, hvordan vil du andmelde et scam?

 

Jeg er lidt ligeglad med scam af de 10k du skal betale for bilerne, men der er nogle der er snydt for 2 mil for et slot til en bil?

Hvilket ikke ejes af sælgeren.

Link til kommentar
Del på andre sites

On 8/3/2017 at 15:40, Mic Spammeren said:

De skal selv have set det så, hvordan vil du andmelde et scam?

 

Jeg er lidt ligeglad med scam af de 10k du skal betale for bilerne, men der er nogle der er snydt for 2 mil for et slot til en bil?

Hvilket ikke ejes af sælgeren.

 

Man er da idiot hvis man ikke sikrer sig at han har bilen.

Link til kommentar
Del på andre sites

On 5/3/2017 at 21:29, Mic Spammeren said:

Det er respektløst, at folk scammer andre for flere millioner og lyver overfor dem. Så hvis man kan indføre så det KUN er køberen og på ingen måde ham der sælger.

Jeg er enig i at det er en god ide, men der er jo forskæl på hvad der kunne ske. Fx, hvis jeg køber en base og så jeg ikke får den. Jeg er enig i at det er meget træls, og man kunne lave det til en regl at man ikke må scame på den måde. Men hvis nu 2 personer pd raider og kun 1 person får pengene, og sådan snyder den anden person. Jeg syntes det er okay, det største problem (hvad jeg mener) er at man bliver scamet for måske 1.000.000 fordi man vil købe en base. Det vil give nogle staffs mere tid til andre "vigtigere" cases som "RDM". Ikke at scam ikke er vigtigt, men det er bare ikke noget vi rigtigt kan gøre noget ved. PT.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.