Hop til indhold
Stavox

McDonald's - version 3 - By DoktorDim


DoktorDim

Recommended Posts

McDonald's:

 

Beskrivelse:

Så kom den endelig McDonald's v3.

Det anbefales man kan finde ud af E2 for at bruge denne kode.

 

Nyheder:

  • Vælge op til 30 våben.
  • Bedre optimeret.
  • Nyt design.
  • Menu`er.
  • Slogan "Fastguns"
  • Anti white function.
  • Vælg selv hvor meget din medarbejder skal have i løn.
  •  

Koden:

http://pastebin.com/s61mNenw v3.5

Ved brug af koden sker på ejet ansvar.

 

20170218233812_1.thumb.jpg.9a62a924232ebb4f15388633212e92fe.jpg

 

Advanced Duplicator 2:

Citat

McDonald's Street.

Link: http://www.mediafire.com/file/0ycmk171ap8bce6/Street_v2[SX].txt.

 

 

Billider:

 

20170218233645_1.thumb.jpg.7cb4cdf6b2d54f30851dd86b8c4a4aa7.jpg20170218233705_1.thumb.jpg.a95a2b6cba4b90009763d38692dc67e9.jpg

 

Link til kommentar
Del på andre sites

10 minutes ago, DetBareMads said:

Mener du Anti write? For det andet vil være underligt 

Nej Anti White betyder at den ikke bliver MEGA hvid som den er til at starte med. Hvis man ændre Anti White til 1 så gør den sådan at det ikke er så hvidt ellers er det meget hvidt :3

 

Link til kommentar
Del på andre sites

5 hours ago, CasperDK / ZeNoxXi said:

Hvor er min credit henne?

drawBetalScreen(){

 

Hvorfor ikke bare skrive drawPayScreen()

Tænker at drawBetalScreen er underligt, da du blander dansk og engelsk sammen på en meget forkert måde :)

Du har fået credit hvis man sætter E2en,

har sku ikke lige tænkt over jeg blandede det samme xD

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutes ago, Liam said:

Det er derfor, jeg fortalte dig at optimere dine koder, før du slipper nye. Det ser nice ja, men det er ikke den mest effektive code.You've løbet kompliceret dig selv på dette. Alligevel er det stadig ser pænt.

I'm just going to translate that into understandable danish, if fine with you. :) 

 

Det er derfor, jeg fortalte dig, at du skulle optimere dine koder før du laver nye. De ser nice nok ud, men det er ikke den mest effektive (Eller bedste tror jeg) kode.

Du er gået den komplicerede vej med denne kode. Alligevel er det stadig pænt.

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutes ago, BoiTheBuilder - Stavox.com said:

I'm just going to translate that into understandable danish, if fine with you. :) 

 

That's why I told you that you should optimize your code before creating new ones. They look nice enough, but it is not the most efficient (or best guess) code.

You have gone the complicated path with this code. Nevertheless, it is still nicely.

Tak jeg gætte?

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Kan du ikke lige fjerne min steamid som placeholder i den der skal sendes penge til som standard? Så slipper jeg for at då 10 cases hver gang jeg joiner fordi at deres gunshops begynder at sende penge  til mig..¬¬

Link til kommentar
Del på andre sites

7 timer siden, Dynn skrev:

Kan du ikke lige fjerne min steamid som placeholder i den der skal sælges penge til som standard? Så slipper jeg for at då 10 cases hver gang jeg joiner fordi at deres gunshops begynder at sende penge  til mig..¬¬

Update:

  • Sender ikke penge længere til @Dynn <3
Link til kommentar
Del på andre sites

2 hours ago, DoktorDim said:

Update:

  • Sender ikke penge længere til @Dynn <3

Lige en ting et par gundealer er kommet over til mig og sagde at de har problemer med din E2. De fortalte mig at den crashede, når nogle købte fra deres butik :)

Link til kommentar
Del på andre sites

På 12/3/2017 den 10:46 PM , MagnusDK skrev:

Lige en ting et par gundealer er kommet over til mig og sagde at de har problemer med din E2. De fortalte mig at den crashede, når nogle købte fra deres butik :)

Har aldrig oplevet den er crashet ;) Den crasher IKKE når folk køber. Har testet den :)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
På 12/3/2017 den 0:29 PM , Dynn skrev:

Kan du ikke lige fjerne min steamid som placeholder i den der skal sendes penge til som standard? Så slipper jeg for at då 10 cases hver gang jeg joiner fordi at deres gunshops begynder at sende penge  til mig..¬¬

 

Nårh ja...

 

kan godt huske episoden, hvor jeg blev ved med at sende penge og jeg spurgte om hjælp, men du sagde bare at det var min e2 Kappa 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 months later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.