Hop til indhold
Stavox

[Solved] Fjern Benzin dunk og Repair tool


Swag

Recommended Posts

Hvis man fjerne flere disse mekaniker items tror jeg jobbet vil blive mere brugt fordi man skal bruge dem mere mår ens bil går i stykker. Det kunne også være fedt hvis ens bil gik lidt i stykker når man kørte ind i noget.

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Swag said:

Hvis man fjerne flere disse mekaniker items tror jeg jobbet vil blive mere brugt fordi man skal bruge dem mere mår ens bil går i stykker.

Hvad så, når ingen er mekaniker?

Altså måske ikke fjerne, men bare gøre det dyrere, så vil færre folk måske købe det.

 

Tænker at hvis man skal have udvidet mekaniker jobbet, skal man måske gøre at politiet ikke kan warrant for ulovlig parkering osv, men at der vil komme en besked i chat at man skal tilkalde mekanikeren, hvis der altså er en.

Link til kommentar
Del på andre sites

+Rep, god ide.

Måske kunne man fjerne de overståede ting når der er henholdsvis 2 mekanikere? Dermed vil dette VIP job blive mere nyttigt og sjovere at spille som.

Tværtimod skal der nok også komme en form for gps eller noget, så mekanikerne har mulighed for at se hvem de skal hjælpe.

Link til kommentar
Del på andre sites

+Rep

Er fuldstændig enig med dig Swag, med disse muligheder for man selv at kunne tilgå disse ting, gøres mekaniker jobbet fuldstændig overflødigt. Jeg mener klart man skal fjerne den almene spillertilgang til disse værktøjer, og mener faktisk også man bør gå skridtet videre, og fjerne muligheden for at spillere kan rykke på deres bil med physgunnen. Ved sidst nævnte mulighed kan vi også undgå en masse fail rp situationer. 

 

Tak for forslaget, fuld support herfra. 

-Teta 

Link til kommentar
Del på andre sites

Super fed idé, men hvad så vis der ikke er en mekaniker, der kan jo sagtens være nogen inde, men siden mekaniker er vip job tænker jeg at der er mindre chance for at en mekaniker, vil være online.

I forhold til dit forslag med biler går i stykker når man kører galt, ville jeg være helt enig, fordi at det vil gi mere rp i spillet

//Kurdi Hurdi

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.