Hop til indhold
Stavox

[Solved] Stjæler købte produkter. (Af Dope)


zWuiK

Recommended Posts

Hej! Jeg har købt flere produkter på jeres server og som i selv siger træder produktet i kraft med det samme. Jeg har købt in-game penge og har brugt pengene blandt andet på tøj. I vælger at lave en ny tøj butik uden at give en eneste krone tilbage når det er jeres problem og ansvar at tage stilling til kravene der er for at lave en ny tøj butik. I er pisse ligeglade og "fjerner" vores penge uden nogen advarsler eller lignende...

Så giv mig mine 300k tilbage tak. Det er nogen jeg har købt med "RIGTIGE" penge, det er derfor jeg ikke synes det er okay...

Det er jeres problem!!!!!!!!!!

Link til kommentar

Vi refunderer biler når de bliver fjernet. Det har vi valgt ikke at gøre med denne ændring til tøjbutikken.

Det er selvfølgelig super ærgerligt, hvis du lige har købt noget i den, og det bliver fjernet kort efter.

 

For at få en ny start, er det noget vi har valgt at gøre. Både for at motivere folk til at tjene flere penge in-game, men lige så meget for at dem med lidt mere end de har brug for, har noget at bruge dem på. Dette ville ikke være sket, hvis vi havde refunderet købte tøjstile.

 

Vi har ingen mulighed for at vide, om de penge du bruger på tøjstile er tjent med printere/weed eller nogen du har købt.

Link til kommentar
  • 3 weeks later...
On 16/2/2017 at 10:22, Houston said:

Klager du over, at du ikke har fået det gamle tøj refunderet?

Eller hvad er det præcist, som du prøver at komme frem til med det her? 

Det jeg tror han mener er at de penge han brugte på de skins der var der før fik han ikke refunderet da i fjernede dem. :) 

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.