Hop til indhold
Stavox

Hvad laver folk i vinterferien


Benito

Recommended Posts

Hej alle :)

 

Jeg ville mægtig gerne høre hvad i har lavet af sjove/kreative ting i ferien :) 

 

Jeg har ikke lavet det helt store, udover at jeg skulle besøge min mor, som jeg stadigvæk gør og som jeg kommer til hele ferien, som gør desværre også sådan jeg ikke kan spille, men familie "frem for alt"

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, KennyBoy:) said:

"Hvad laver folk i deres vinterferie" Men du ikke "Hvad har folk lavet i deres vinter ferie"? Fordi den er snart over og skal tilbage til skole Juhuuuu

 

Nej tak! Kappa

 

 

Ved fx At mine real life "venner", lige er taget afsted på lejr og en er taget til NYC og en er taget til Gran Canaria så nej jeg mente det jeg skrev, men forstår dig godt :) 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minute ago, Casper "ålen" Albaek said:

 

Ved fx At mine real life "venner", lige er taget afsted på lejr og en er taget til NYC og en er taget til Gran Canaria så nej jeg mente det jeg skrev, men forstår dig godt :) 

Har du venner Kappa

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minute ago, Casper "ålen" Albaek said:

 

Ved fx At mine real life "venner", lige er taget afsted på lejr og en er taget til NYC og en er taget til Gran Canaria så nej jeg mente det jeg skrev, men forstår dig godt :) 

Nå 

 

Dumme dumme capser Kappa

 

Just now, Swag said:

Har du venner Kappa

Daaaaaaaaaaaam! ahaha xD

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minute ago, Greenberg said:

Narh bare Roskilde kommune der har valgt at folkeskoler, gymnasier og min uddannelse ikke ikke har ferie før uge 8.

Ja okay, det er også op til flere steder at dem som går på en eud, ikke får vinterferie. Det mener du går på ;D

Link til kommentar
Del på andre sites

4 hours ago, Marcuss said:

Jeg har stået på ski og snowboard hele ugen.

 

Men i går faldt jeg på snowboard og slog mit haleben, eller hvad fuck det hedder.

 

Uheldige dig :( 

 

står/har stået på skateboard og slog mig på den måde, som jeg mener på dansk hedder ispind :( 

 

Jeg behøver ikke at sige mere Kappa 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.