Hop til indhold
Stavox

[Solved] Hitler eller Trump?


KennyBou

Recommended Posts

Hej gutter og piger, der nok ingen af dem... 

Når men, jeg har tænk over i et stykke tid om hvem der dummest.

Fordi vi ved alle sammen trump er en hitler v2. Jeg synes det er trump, men alle de ting som han laver og har gjordt. Altså jo hitler starede 2 verdenskrig. Og begik selvmord derefter de 5 år krigen sluttede. 

Så det jeg har af sprøgsmål er at, om du synes trump eller hitler er dummest?

 

Ja det er dumt at lave, men stadigvæk. Hvad synes i? :)

Link til kommentar
Just now, SimoN said:

Farlige ord, det er jo alle forskellige politiske meninger.

 

Ja ved godt, men man kan jo se på den måde han har skabt USA, og gør det godt igen. Det alle de mennesker som kommer fra trump af, altså dem som støtter ham, de kan se at de har stem forkert.

2 minutes ago, I Eath You <3 said:

Nu syns jeg du skal tænke på hvordan medierne fortæller om Trump eller så vores egne politikere.

Typisk fortæller de kun om de "dårlige" ting og sætter personen i dårlig lys, selvom de også gør en masse gode ting, men det bliver bare ikke dækket lige så meget som de dårlige.. 

Kan godt se, og ved godt at hitler og trump ikke er som de er. Fordi da tyskland var nede hjalp hitler med at bakke dem op. Det sammen siger trump han vil gør. Men han har da lukket for de 9 lande / de mennesker som ikke er fra usa... xD

 

Link til kommentar

Du kan jo ikke vide hvad Trump han vil blive til.

Synes ikke at folk skal sammenligne Trump med Hitler.

Hitler vil jo udrydde jøderne, han så dem jo ikke som andet end "Slaver".

 

Trump er jo ikke i nærheden af det 'endnu'

 

Jeg har helt klart mest imod Hitler, da han jo dræbte rigtig mange mennesker, på grund af hans egne meninger om dem.

Det er også utroligt, at han kunne få afskaffet Demokrati med diktatur, men det hænger nok sammen med at Tyskland jo bare i økonomisk krise på det tidspunkt, da de jo skulle betale for krigsskaderne.

 

Link til kommentar

Er det overhovedet noget der er behov for at blive diskuteret? 

Jeg tror godt, at du kender svaret på hvad de fleste mener om Hitlers fascistiske synspunkter. Så hellere en vanvittig mild version af amerikansk fascisme end den ideologi som Mussolini og Hitler troede på og reagerede udfra.

 

Jeg tror faktisk, at vi har en gammel tråd vedrørende Trump og Hillary - der er meget interessant for dig, når nu det ikke ser ud til, at du har så meget tillid til Trumps administration. 

Link til kommentar
31 minutes ago, Houston said:

Er det overhovedet noget der er behov for at blive diskuteret? 

Jeg tror godt, at du kender svaret på hvad de fleste mener om Hitlers fascistiske synspunkter. Så hellere en vanvittig mild version af amerikansk fascisme end den ideologi som Mussolini og Hitler troede på og reagerede udfra.

 

Jeg tror faktisk, at vi har en gammel tråd vedrørende Trump og Hillary - der er meget interessant for dig, når nu det ikke ser ud til, at du har så meget tillid til Trumps administration. 

Ja altså hvis du vil lukke den her så gør det. 

Du har ret synes det er sjovt, at diskotere i flere timer, og kunne blive ved med det.

Men du lukker den bare her og så der ikke mere i den ;D

 

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.