Hop til indhold
Stavox

[Solved] Et slags kort/map?


Kaninoz

Recommended Posts

Heeey igen, længe siden!

 

Jeg kom i tanker om en idé og det var at man kunne tilføje et slags map/kort når man fx. trykkede "M" hvor man så kunne se hele mappet også skulle der selvfølgelig være en rød prik/cirkel som var en selv på mappet, og en anden farve til dem man er i gang med, så man også nemmere kunne finde rundt på mappet og finde sine gang medlemmer hurtigere - det ville blandt andet også hjælpe en masse nye spillere som ikke havde prøvet mappet før.

Denne idé fik jeg fra spillet "H1Z1" og synes det kunne være virkelig fedt hvis man kunne tilføje det på serveren.

Eksempel:

h1z1 map.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

3 hours ago, Kaninoz said:

Heeey igen, længe siden!

 

Jeg kom i tanker om en idé og det var at man kunne tilføje et slags map/kort når man fx. trykkede "M" hvor man så kunne se hele mappet også skulle der selvfølgelig være en rød prik/cirkel som var en selv på mappet, og en anden farve til dem man er i gang med, så man også nemmere kunne finde rundt på mappet og finde sine gang medlemmer hurtigere - det ville blandt andet også hjælpe en masse nye spillere som ikke havde prøvet mappet før.

Denne idé fik jeg fra spillet "H1Z1" og synes det kunne være virkelig fedt hvis man kunne tilføje det på serveren.

Eksempel:

h1z1 map.jpg

Smukt.

Men

Det er da ikke så svært at finde rundt i mappet? :P Bare kør et par runder så lærer du det hurtigt.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, Alex said:

Smukt.

Men

Det er da ikke så svært at finde rundt i mappet? :P Bare kør et par runder så lærer du det hurtigt.

 

Det ved jeg skam godt, men det er selve idéen jeg kan lide ved mappet og alligevel ville det også hjælpe nye spillere på serveren som ingen erfaring har med mappet.

Link til kommentar
Del på andre sites

Du kan jo godt lave en e2 som viser et map over selve byen, ente om det er rock eller evo, det er bare problem der har dyndyn taget nogen af de forskellige koder af, det med at man ikke kan lave det, så det er 100%. Men hvis han fjerne de ting mener jeg at man kan lave et map, og selve evo, eller rock. Hvad man nu er til, det kan være en af måderne.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 hours ago, CasperDK - Stavox.com said:

Når man er inde på Gmod kan man klikke Shift+Tab - Klikke på browser, og søge efter mappet. Så har du det hver gang du klikker shift+tab - Altså så længe du har browseren åben.

Derfor er der ingen grund til at dette bliver tilføjet.

Link til kommentar
Del på andre sites

10 hours ago, CasperDK / ZeNoxXi said:

Når man er inde på Gmod kan man klikke Shift+Tab - Klikke på browser, og søge efter mappet. Så har du det hver gang du klikker shift+tab - Altså så længe du har browseren åben.

Det ved jeg skam godt, men ikke alle tænker over disse ting som du nu nævner så tænker at det ville hjælpe nye spillere.

 

26 minutes ago, I Eath You <3 said:

På Rockford er der et map i spawn. 

Det ved jeg skam godt, og det opdagede jeg først efter lang tid på stavox så tror folk laver samme fejl som mig, men alligevel vil det stadig hjælpe nye spillere.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.