Hop til indhold
Stavox

[Solved] Nat?


KennyBou

Recommended Posts

I kender godt alle sammen at der kun er sol hele tiden og ikke nat udenfor. 

Så hvad hvis man nu på en eller andre måde lavede at det blev nat indenom serveren. 

Kan godt se at det måske fylder for

meget, eller noget, men hvis det kunne gør sig. Kunne lad tiden følge efter det danske ur.

Jeg synes selv at det giver mere rp men også bare at det er det feder måske.

Link til kommentar
Del på andre sites

Der har engang været nat på serveren.

Det var helt dødt i byen, og der var ikke ret meget liv om natten generalt. Folk synes ikke om det.

 

Jeg tror ikke det ville være smart at lave det til dansk tidsregning, da der i forvejen er dødt sent om aftenen

 

Link til kommentar
Del på andre sites

6 hours ago, KennyBoy:) said:

I kender godt alle sammen at der kun er sol hele tiden og ikke nat udenfor. 

Så hvad hvis man nu på en eller andre måde lavede at det blev nat indenom serveren. 

Kan godt se at det måske fylder for

meget, eller noget, men hvis det kunne gør sig. Kunne lad tiden følge efter det danske ur.

Jeg synes selv at det giver mere rp men også bare at det er det feder måske.

Kunne være mega fedt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Dette blev taget op til staff møde her for et par dage siden. Vi kom frem til at folk ikke ved hvad de vil have. Da vi havde det sidst, vil folk altid have at vi skulle lave det om til dag, og da vi så fjernede det, skrev alle "Hvorfor har i fjernet det".

 

Dette vil ikke blive en ting i den nærmeste fremtid

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.