Hop til indhold
Stavox

TAK FOR ALT STAVOX! * VINDER FUNDET*


Zappho

Recommended Posts

VINDER: BoostedAnimal " Min Tykke Dreng <3! ", Morten Pedersen ! <3 Savner Dig#SUICIDE!... Finder Jer inde på Stavox En Dag ;) " Kommer Forbi efter jeg nogen gange hvis i er inde!

 

MANGE TAK FOR ALT STAVOX!

 

Jeg har valgt og lade vær med og spille Garry`s Mod..

 

Men har jeg FLERE Millioner som jeg godt vil give væk! Som Tak! Skriv dit Navn Og en Grund til at Du skal Vinde dem! 

 

Har Haft Mange gode tider inde på stavox, nogen gange gode og somme tider dårlige, Men det kan man jo ikke komme uden om.. Håber I får det godt inde på Stavox Uden Mig Kappa  - Vi ses nok en Dag igen! <3

Link til kommentar
Del på andre sites

KKris

Jeg vil gerne vinde pengene så jeg kan dele ud til mine venner og så vil jeg købe en stor afskeds fest til dig så vi kan sige ordentligt farvel til dig

vi to har haft nogen korte stunder måske kan du ikke huske mig men det er okay hvis du ikke kan

Gode Stunder::::: Bil jagt: raid ved hinanden

Det var det håber rigtig meget jeg vinder pengene  

Link til kommentar
Del på andre sites

Farvel Thomas!

Det er trist du stopper med at spille på stavox, men du ved bedst selv om du gider eller ej.

Det var hyggeligt så længe du var her, og vi ses forhåbentlig igen engang 

 

Ingame navn : Mike Hansen

Grund : jeg har set dig før, og du virkede squ som en flink gut. vi fik dog ikke snakket så meget.

men jeg håber da du joiner igen engang i fremtiden, så kunne vi snakke der. Og det ville da være lidt trist at dine penge skulle gå til spilde.

+Jeg er verdens bedste moderator Kappa

 

men ellers håber jeg du må have det godt.

//Mike Hansen

Link til kommentar
Del på andre sites

Farvel Thomas

Selvom jeg ikke har kendt dig så meget synes jeg stadig det er trist, at du stopper.

 

Ingame, ved jeg ikke om du kan huske mig, men jeg hedder stadig Kurdi Hurdi.

Jeg har ikke spillet med dig så meget men vi har da alligevel har nogle gode stunder.

PS. Jeg skal have pengene fordi jeg er den hurtigste på serveren!

 

//Kurdi HurdiO.o

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutes ago, Biver said:

PS: Vi har ikke fået mad i en måned. 

Hov hov Biver, nu skal du ikke lyve igen altsåå - jeg så din mor røve burger king på evocity for lidt tid siden, så hun har vel taget noget med til dig regner jeg da med. Kappa 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hey,, Syntes fandme det er trist at vi mister en spiller mere.

 

 

Grund til at give mig pengene

Jeg syntes du skal give dem til mig fordi jeg er et fattig svin som folk hader xD Så jeg kan købe nogle fede biler og ludere 

 

Mvh Warbear

Link til kommentar
Del på andre sites

IG-Navn: Morten Pedersen

 

Grund til, at jeg skal have nogle penge af dig:

 

Hej Thomas Vestergaard. Du kan nok ikke huske mig alt for godt. :) Men dog, vi begik engang selvmord sammen 5 gange i træk og hyggede os meget. Var nok det sjoveste jeg nogensinde har lavet. :D Vi hyggede os meget den dag. Dog har vi ellers ikke rigtig været sammen. Men synes at du er en meget flink person, selv efter kun nogle timer sammen med dig. Håber du kommer tilbage. Det er ikke godt at Stavox mister spillere, og slet ikke dem der har hygget sig så meget og har så mange gode minder, lange og korte. Jeg håber sammen med mange andre, at du kommer tilbage til Stavox, så kunne det måske være, at vi kunne hoppe ned fra et tårn og dø igen! ;):v 

 

 

 

#Inspirational Kappa 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.