Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Ultraadmin-mega ansøgning.


Metro

Recommended Posts

In-game navn: Stein Bagger
SteamID:  STEAM_0:1:16340881
IRL Navn: Kristian
Alder: 19
Hvorfor skal vi vælge dig som mod?: Er moden og har 3400+ timer i GMod, har spillet det siden 2007. Har meget bred viden inden for Garry's Mod og DarkRP. Har været admin/headadmin/superadmin/developer på mange DarkRP servere igennem tiden, f.eks. eXorKreeZ, TrixieCrew, ArtexServers og senest GrandTheftGmod. Har bemærket at der ofte er mangel på admins/mods, så folk begynder at tage sager i egen hånd hvilket leder til en masse RDM og random demotes. Jeg har mange ledige timer i løbet af dagen og har derfor mulighed på at være på når andre admins ikke kan.
Kender du ULX kommandoerne?: Yep.
Eventuelt lidt info omkring dig selv: Laver også en del addons til Garry's Mod. Har efterhånden en stor samling af danske udrykningskøretøjer som jeg har set linket herinde. Laver rigtig mange skins til alt muligt ingame, f.eks. LW's Dodge Charger som i bruger. Jeg har mikrofon og bruger den ofte. Taler og skriver også flydene engelsk, men det er nok ikke så relevant da dette jo er en dansk talende server, men man ved jo aldrig.


Kan du skrive og snakke Dansk flydende?: Yep. Kan ligge mit eksamensbevis op fra dansk hvis det er :P

 

Hvad gør dig mere kvalificeret end de andre?: Jeg har mange tidligere erfaringer som admin andre steder. Jeg er meget moden og kan holde hovedet koldt når jeg er under pres, hvis jeg f.eks. er alene med 20 spillere.

 

Giv nogle detaljer angående dine erfaringer med tidligere jobs, ingen servernavne, bare rank og i hvor lang tid: Har været mod, admin, headadmin, ultraadmin-mega og tekniker for forskellige danske og en enkelt international RP server. Mine ansvarsområder har været håndtering af spillere og implementering af nye addons, scripts mm. Jeg har også lavet massere af custom content til den server jeg var tekniker på, har det stadig liggende hvis det er nogen vil se det.

 

Spørgsmål om reaktion af forskellige scenarier.

 

En spiller ved navn Hans Peter kommer ind og starter med at skifte job til Gun Dealer, han self-supplier og vælger at skifte til jobbet, tyv. - Hvorefter han så rdm'er en masse, hvordan tager du dig af sagen?:

Hvis Hans Peter aldrig har været på serveren før ville det resultere i en meget lang straf. Ikke nødvendigvis pban, men minimum 1 uge for brud på regel 1.3 og 2.5. Er det en spiller man har set før skal man høre hvad det er han har gang i, der vil ban minimum være et par dage. Kommer han tilbage og gør det samme efter sit første ban vil det blive til pban.

 

En spiller ved navn Hans Peter bruger hans numpad til at åbne hans fading doors, og skyde folk der raider ham, hvad gør du og hvordan tager du dig af sagen?:

Det er fading door abuse, og efter første klage fra en spiller vil det som regelt give 1 warn og så vil Hans Peter blive bedt om at lade vær i fremtiden. Gentager han er det 120 min ban.

 

En spiller ved navn Hans Peter møder en anden spiller og vælger at svine ham til, det ender ud med at begge to sviner hinanden til ret groft, hvad gør du?:

Ved mindre det er via chat er det meget svært at finde ud af hvem der startede, fordi Hans Peter vil nok bare lyve. Hans Peter vil blive bedt om at tale pænt i fremtiden og få et warn. Fortsætter hans adfærd vil det give et kick/kort ban.

 

Hans Peter er blevet jailed af en moderator for 5 minutter, han vælger at true med at DDOS serveren, hvad gør du, og hvorfor?:

Det er brud på regel 1.1 og skal tages meget seriøst. Hvis man kan høre han er meget ung skal det selvfølgelig tages med et gran salt. Uanset omstændighederne vil en DDOS trussel som regelt resultere i et pban, da det er ude på at skade serveren direkte. En af serverens managere bør også underrettes om truslen.

 

Hans Peter vælger at skifte navnet på hans job, til nacisten. Hvad gør du?:

Først vil jeg sige han staver dårligt, det staves "nazisten". Man kan godt diskutere om det er brud på regel 1.6, men ihvertfald vil han blive bedt om at ændre det og få et warn. Nægter han er det kick/kort ban. Hvis han så bliver ved efter kick/kort ban vil det bare blive til et ban på 12/24 timer. Det vil self. blive forlænget hver gang han bryder reglen.

 

Hans Peter vælger at gå ud og raide, han vælger at raide 3 inden for 10 minutter. Hvad gør du og hvorfor?:

Man skal spørge om han selv er klar over at han har gjort det, hvorefter han vil få et warn og blive bedt om ikke at gøre det. Hvis han gør det igen er det et kick/kort ban.

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, CasperDK - Stavox.com said:

Okay Metro -1 du snakker ikke ligefrem pænt til Dynato, Ville faktisk have givet dig +1, men ikke med den attitude!

 

Vi havde lidt sjov internt. Det skal ikke betragtes som seriøst :) 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.