Hop til indhold
Stavox

[Solved] Stadig problemer med afk systemet


Zenoxxi

Recommended Posts

On 25/1/2017 at 16:49, CasperDK - Stavox.com said:

Ja titlen fortæller det

 

Der er stadig problemer med afk systemet, er blevet kicket flere gange, når jeg lige er joinet.

 

Det har jeg aldrig prøvet. Men jeg oplever en forbedring i at man ikke bliver kicket når servern ikke er fuld :)

 

- Dim

Link til kommentar
2 hours ago, <GriseBanden> Nicolai said:

Jeg sagde også køb det det koster kun 75kr for en måned

Kun...

Det er ikke meningen, at man skal købe VIP før at et problem bliver løst.

Jeg ved at Jimboe er i gang, og prøver at finde ud af det. Lavede dette opslag, da han sagde at hvis det fortsatte skulle vi bare skrive igen. Og da det andet opslag er blevet lukket lavede jeg et nyt -.-

 

Men Ja, VIP giver mange ekstra og gode fordele ingame, faktisk hele 23 forskellige fordele, alt efter hvilket job man er. 

Link til kommentar
30 minutes ago, <GriseBanden> Nicolai said:

 Nej med hvis du så ik spiller så meget på serveren hvad er problemet så

Problemet er stadig at man kan blive kicket for at være afk i for lang tid, når man lige er joinet. Så er det da fuldstændig ligegyldigt hvor meget man spiller på serveren.

Link til kommentar
5 hours ago, <GriseBanden> Nicolai said:

Mig og mine venner har aldrig haft det problem så....

 

Det er rigtig nok et problem.

Det sker kun for folk der når at blive markeret som afk når de joiner. Det sker efter 1 minut internt. Så hvis du joiner, og spiller med det samme, er det som sådan ikke noget problem - ikke at det ikke skal løses. Har planer om at rette det i dag :)

Link til kommentar
  • 4 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.