Hop til indhold
Stavox

[Solved] -NATO- Gang


WarBear

Recommended Posts

Hej jeg blev ret træt af at et så stor gang som nato kan udnytte det til RDM Jeg var igang med at carjack En truck(22xgaming) Da simwii så kommer uden de spiller sammen og skyder mig, blev rimelig træt af da den ene sad og lavede e2 og den anden kørte rundt og havde intet sammen med alligevel bliver jeg plaffet og da jeg prøver at tage en snak med dem siger simwii bare at de var i samme gang og det var grund nok. syntes lige der skulle noget opmærksomhed på det.....

Link til kommentar

Problemet er at jeg syntes det blev udnyttet lidt efter det er lidt overpowered at Bare fordi at man er i et kæmpe gang man bare kan skyde folk der carjacker nogle fra dit gang som du ikke har noget med overhovedt..

 

Fx Man bare Kan lave et kæmpe gang og få alle mulig folk med som ikke snakker med, og vis du ser at fx ham du aldrig snakker med hans bil bliver Carjacket men du kender ham ikke rigtigt men fordi du er sur på personen som carjacker ser du det som en mulighed til at skyde ham.

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.