Hop til indhold
Stavox

[Solved] Skud ud af jail


Benito

Recommended Posts

Hej alle

ofte, så er der MANGE, der mange der bliver banned, med grunden "skud/skyder  ud af jail"

 

Kunne man ikke gøre, så når man jailer folk, så bliver deres våben automatisk taget fra dem, så ordblinde eller dem der ikke "har læst reglerne"  ikke får så meget ban, for en regl, de ikke kender, eller som straf, så de er nød til at købe nye våben?

Link til kommentar
Del på andre sites

34 minutes ago, Casper "ålen" Albaek said:

Har jeg sagt at ordblindhed, gør at man er dum?

 

Næh du siger bare ordblinde ikke kan læse reglerne, hvorefter jeg påpeger, at det ikke er nødvendigt, at læse reglerne for, at vide man ikke skal skyde ud igennem.

Link til kommentar
Del på andre sites

21 minutes ago, Dave said:

Næh du siger bare ordblinde ikke kan læse reglerne, hvorefter jeg påpeger, at det ikke er nødvendigt, at læse reglerne for, at vide man ikke skal skyde ud igennem.

Rigtigt, men måske 55 % er enten nye spillere eller under 11 og kan jo næsten heller ikke tænkte selv og det er  her at os der kender reglerne, skal træde til og sige det til dem, at de skal lade være og det var her, at mit forslag kom ind i billedet, eller måske, kunne man gøre, så man automatisk blev borger, så der kan være plads på det arbejde, som man på daværende tidspunkt var.

Link til kommentar
Del på andre sites

Man kunne vel gøre således, at ens våben i jailperioden bliver frataget, så man får hele skidtet tilbage igen, når man er ude af jail igen. Der sker for mange sager med det, at man ikke bare skal "spille på logikken".

1 minute ago, Casper "ålen" Albaek said:

Rigtigt, men måske 55 % er enten nye spillere eller under 11 og kan jo næsten heller ikke tænkte selv 

At man er under 11 år har intet med sagen at gøre. Kan finde utallige unger under 11, som kan tænke mere selvstændigt og åbent end det der.

Link til kommentar
Del på andre sites

26 minutes ago, Batmayn said:

Man kunne vel gøre således, at ens våben i jailperioden bliver frataget, så man får hele skidtet tilbage igen, når man er ude af jail igen. Der sker for mange sager med det, at man ikke bare skal "spille på logikken".

At man er under 11 år har intet med sagen at gøre. Kan finde utallige unger under 11, som kan tænke mere selvstændigt og åbent end det der.

Jeg fandt bare exempler, men hvor ville du sætte grænsen, fra man selv kan tænke så?

Link til kommentar
Del på andre sites

21 minutes ago, maxx0758 said:

Vi kan ikke rende rundt og sige til alle mennesker "det der må du ikke, men det må du godt" Hvis man ikke kan finde ud af enten at læse reglerne eller tænke selv er man nok for ung til at spille spillet.

 

Siger jeg heller ikke, men hvis man ser en gøre noget, så er man jo forpligtet, til at fortælle personen hvad han/Camilla har brudt af regler, men der er ingen ende, hvis vi bliver ved med at diskutere, så hellere gøre det under generel diskussion :);) 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.