Hop til indhold
Stavox

[Reduceret] Unban Request pls det var et uheld


vincent2014

Recommended Posts

steam id  STEAM_0:1:39487210 er admin

jeg blev bannet for tree dag siden grunden til at jeg blev bannet var fordi jeg var ved at lave et hus lige siden af vi spawn og at jeg tog en kontægner vor jeg var på den og så fandt jeg ud af at vis man hopped på kontægneren så fløj man op i luften men jeg viste ikke at det var ulovligt i sveren unskyld. Jeg kan ikke huske hvem jeg blev bannet at men jeg er blevet bannet i Propsurf x2  unskyld jeg ikke viste ):

 

i steam er mit navn vincent2014 mit id er STEAM_0:1:86339402

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg Ser dig oppe på en container hvor du når og hopper ned. Derefter ser jeg dig så spawne "Dyre transport bur" Hvor du så begynder og hoppe op af og begynde at propsurfe ved det. Det sagde jeg til dig at du ikke skulle. Jeg spurgte hvorfor du gjorde det og du sagde at det var fordi du ville bygge et skilt oppe på den der brug der er ved nexus inde på evocity. Det er en af de første regler der er på serveren og når du skriver at du ikke vidste at du ikke måtte så må det jo være fordi at du ikke har læst reglerne hvilket heller ikke er så godt. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.