Hop til indhold
Stavox

[Solved] Audi R8


Alex

Recommended Posts

Synes vi skal tænke frem af rettet.

Hvis DyNato nu adder en Audi r8 er alle ikke tilfredstillet i det vil andre også have nogen andre biler ind og det kan severen ikke holde til. Så begynder folk at blive sur på os staff fordi vi kunne tilføje lige præcis den bil og ikke den de gerne vil have ind og sidste ende kan vi ikke tilfredsstille alle, dette er blot mit synsvinkel på at tilføje nye biler.

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Supreme said:

Synes vi skal tænke frem af rettet.

Hvis DyNato nu adder en Audi r8 er alle ikke tilfredstillet i det vil andre også have nogen andre biler ind og det kan severen ikke holde til. Så begynder folk at blive sur på os staff fordi vi kunne tilføje lige præcis den bil og ikke den de gerne vil have ind og sidste ende kan vi ikke tilfredsstille alle, dette er blot mit synsvinkel på at tilføje nye biler.

Så kan de vel lave et forslag om det? Det kan man jo sige om alle ideer, 

'

'hvis dette bliver added stopper jeg med at spille'

'hvsi dette bliver added skal den her ... også addes'

osv osv osv...

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Alex said:

Så kan de vel lave et forslag om det?

Alex du forstår tydeligvis ikke det jeg skriver. Serveren kan ikke holde til at Dyn bliver ved med at tilføje nye biler hvis vi nu vælger at accepterer dit forslag vil andre jo også gerne have en bil ind som de rigtig gerne vil have, i det serveren ikke kan holde til alle de tilføjelser det vil gøre rigtig mange sure og irreterede over at deres forslag ikke kommer igennem når dit gør + dette forslag med Audi r8 har været oppe mange gange og andre biler os.

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Supreme said:

Alex du forstår tydeligvis ikke det jeg skriver. Serveren kan ikke holde til at Dyn bliver ved med at tilføje nye biler hvis vi nu vælger at accepterer dit forslag vil andre jo også gerne have en bil ind som de rigtig gerne vil have, i det serveren ikke kan holde til alle de tilføjelser det vil gøre rigtig mange sure og irreterede over at deres forslag ikke kommer igennem når dit gør + dette forslag med Audi r8 har været oppe mange gange og andre biler os.

Forstår dig godt forstår godt det ville trække mere på serveren, men alligevel forstår jeg ikke...

 

At bilen er på serveren, det fylder vel lidt, men kan ikke se hvordan det skulle 'trække' noget medmindre bilen bliver brugt.

 

Ja nogle vil blive sure og irriteret, men som sagt kan man jo sige det om alle forslag....

 

Kunne ikke selv finde noget da jeg søgte på det^

 

@DyNATO

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.