Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Mod - Ansøgning :D


Spørg dig selv

Recommended Posts

Ingame navn: spørg dig selv
SteamID: STEAM_0:0:67262734
IRL Navn: Mit navn er Mikkel.
Alder: Jeg er 13 1/2 år gammel.
Hvorfor skal vi vælge dig som moderator?: For jeg har været igennem så meget med admins men nu vil jeg selv blive det og jeg har aldrig fået kick eller carban eller ban.
Har du erfaring med ULX kommandoerne?: Nej det har jeg ikke.
Kan du skrive og snakke Dansk flydende?: Ja det kan jeg.
Hvad gør dig mere kvalificeret end de andre?: Det ved jeg ikke for jeg ved ikke hvad de andre gøre.
Har du erfaring med moderator / adminstrative jobs, tidligere?: Nej det har jeg ikke.
Giv nogle detajler angående dine erfaringer med tidligere jobs, ingen servernavne, Nej det har jeg ikke for har aldrig haft job som det.
Eventuelt lidt info omkring dig selv: Jeg er 13 og jeg spiller fodbold i min fritid.

Link til kommentar
Del på andre sites

On 4/1/2016 at 2:05 PM, Spørg dig selv said:

Ingame navn: spørg dig selv
SteamID: STEAM_0:0:67262734
IRL Navn: Mit navn er Mikkel.
Alder: Jeg er 13 1/2 år gammel.
Hvorfor skal vi vælge dig som moderator?: Fordi at jeg elsker at løse problemer og elsker at være problem løser og har aldrig haft carban eller kick eller bare ban.
Har du erfaring med ULX kommandoerne?: Nej det har jeg DSV ikke.
Kan du skrive og snakke Dansk flydende?: Ja det kan jeg godt.
Hvad gør dig mere kvalificeret end de andre?: Det ved jeg ikke for jeg ved ikke hvad de andre gøre.
Har du erfaring med moderator / adminstrative jobs, tidligere?: Nej det har jeg DSV ikke.
Giv nogle detajler angående dine erfaringer med tidligere jobs, ingen servernavne, Nej det har jeg ikke for har aldrig haft job som det.
Eventuelt lidt info omkring dig selv: I min fritid går jeg til fodbold og jeg elsker at snakke med folk og snakker pænt men nogle gange flyver den lidt med fandme og sådan noget.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

On 1/4/2016 at 2:05 PM, Spørg dig selv said:

Ingame navn: Thekagekiller
SteamID: STEAM_0:0:67262734
IRL Navn: Mit navn er Mikkel.
Alder: Jeg er 13 1/2 år gammel.
Hvorfor skal vi vælge dig som moderator?: For jeg har været igennem så meget med admins men nu vil jeg selv blive det og jeg har aldrig fået kick eller carban eller ban.
Har du erfaring med ULX kommandoerne?: Nej det har jeg ikke.
Kan du skrive og snakke Dansk flydende?: Ja det kan jeg.
Hvad gør dig mere kvalificeret end de andre?: Det ved jeg ikke for jeg ved ikke hvad de andre gøre.
Har du erfaring med moderator / adminstrative jobs, tidligere?: Nej det har jeg ikke.
Giv nogle detajler angående dine erfaringer med tidligere jobs, ingen servernavne, Nej det har jeg ikke for har aldrig haft job som det.
Eventuelt lidt info omkring dig selv: Jeg er 13 og jeg spiller fodbold i min fritid.

 

On 5/1/2016 at 9:30 PM, Spørg dig selv said:
On 5/1/2016 at 9:30 PM, Spørg dig selv said:

 

 

 

sorry det der er en fail :D

Link til kommentar
Del på andre sites

On Monday, January 04, 2016 at 3:31 PM, CasperDK - Stavox.com said:

Hej Mikkel

 

-1

  • Jeg har set dig på serveren, men du er ikke aktiv nok!
  • Skriv meget mere på de forskellige spørgsmål.

//CasperDK -Admin

Helt enig med hvad Kasper skriver -1

Link til kommentar
Del på andre sites

On 4/1/2016 at 2:05 PM, Spørg dig selv said:

Ingame navn: Thekagekiller
SteamID: STEAM_0:0:67262734
IRL Navn: Mit navn er Mikkel.
Alder: Jeg er 13 1/2 år gammel.

 

Har du erfaring med ULX kommandoerne?:Nej det har jeg dsv ikke.
Hvorfor skal vi vælge dig som moderator?: Fordi jeg elsker at løse problemer og jeg elsker at hjælpe folk og jeg syntes selv jeg snakker pænt og er venlig og jeg vil gerne være mod så jeg kan løse problemerne og jeg har aldrig haft carban, kick eller ban.
Kan du skrive og snakke Dansk flydende?: Ja det kan jeg godt.
Hvad gør dig mere kvalificeret end de andre?: Jeg elsker at løse problemer og jeg elsker at hjælpe folk og det er der ikke så mange der kan lide.
Har du erfaring med moderator / adminstrative jobs, tidligere?: Nej det har jeg ikke rigtigt
Giv nogle detajler angående dine erfaringer med tidligere jobs, ingen servernavne, Nej det har jeg ikke for har aldrig haft job som det.


Eventuelt lidt info omkring dig selv: Jeg er 13 år og jeg elsker at snakke med folk og løse problemer og jeg spiller fodbold i min fritid men spiller også pc og bor i København.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.