Hop til indhold
Stavox

[Solved] Give Us Events! <33


ShaaxyPinguin

Recommended Posts

Hej Folks. 
Har hørt mange snakke om dette, og tænkte at det var et opslag værd. 
De såkaldte events er blevet højt eftersøgte. Man kunne blot se på antallet af deltagere der deltog i eventet i aftes.
Dertil vil jeg dog sige at eventet i aftes virkede godt til at starte med, men blev til noget lidt uforberedt noget. Det virkede til at i blev lidt for utålmodige, hvorefter eventet pludselig endte ;).
Kan dog godt forstå jer, da mange begyndt at råbe/skrige samt skyde på hinanden. Derfor ville jeg foreslå at man brugte lidt tid på at forberede et event, så man netop ikke skulle vente så lang tid før tingene virkelig begyndte, hvilket jeg tror gjorde mange utålmodige. Man kunne foreksempel forberede race, DM, parkour osv, hvori stavox´s staff havde forberedt tingene så de var ligetil at gå til. 
Tænker bare det kunne være overordentlig fedt, hvis I i fremtiden ville planlægge nogle events istedet for det bare blev besluttet sådan pludseligt.
Jeg tror jeg taler for mange andre Stavox spillere, når jeg siger at det er fedt at i forbereder sjove events til os, så bliv endelig ved!!

- Magnus Hansen // >DD< Shaaxy Pinguin.


 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.