Hop til indhold
Stavox

[Solved] Guttenborg


Guttenborg

Recommended Posts

In-game navn: Guttenborg
SteamID: STEAM_0:0:83103695
Ban Reason: Brud på for mange regler
Hvem har banned dig?: Jan T
Hvorfor skal du unbannes?: fordi syndes det er meget voldsomt at give pban uden at sige noget bare gøre det. Synes jeg skulle komme ind sådan så vi kunne snakke om det.  Og at skrive “Brud på for mange regler - tag den på forum” er meget underligt, når vi bare kunne tage den der?  

Ønsker at jeg kunne komme ind og snakke om det i stedet for at “tage den på forum”

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Guttenborg said:

 

In-game navn: Guttenborg
SteamID: STEAM_0:0:83103695
Ban Reason: Brud på for mange regler
Hvem har banned dig?: Jan T
Hvorfor skal du unbannes?: fordi syndes det er meget voldsomt at give pban uden at sige noget bare gøre det. Synes jeg skulle komme ind sådan så vi kunne snakke om det.  Og at skrive “Brud på for mange regler - tag den på forum” er meget underligt, når vi bare kunne tage den der?  

Ønsker at jeg kunne komme ind og snakke om det i stedet for at “tage den på forum”

 

Guttenborg du bliver ved med at sige du ikke gør det, dog kommer der hele tiden klager omkring det. Og som jeg kan se her har du også tidlige fået advarsler og straffe for cdm og et par andre ting.

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutes ago, Jan T said:

Guttenborg du bliver ved med at sige du ikke gør det, dog kommer der hele tiden klager omkring det. Og som jeg kan se her har du også tidlige fået advarsler og straffe for cdm og et par andre ting.

Quote

men pban for  at skyde en der køre ind i mig flere gange 

jeg kan komme ind så kan vi snakke om det :D

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Bare over at lige læse denne unban request over, tænker jeg heller ikke du burde have flere chancer, dog er jeg en person der for det meste giver chancer, men jeg vil helst gerne se at du overbeviser de andre, før der overhovedet er mulighed for at få unban.

- Gør dig selv en tjeneste hvis du gerne vil have unban igen, brug noget tid sid og skriv en lidt længere grund, muligvis flere grunde hvorfor du valgte at gøre det du gjorde, og hvorfor vi overhovedet skal overveje at lade dig komme på serveren igen.

- Gør dit bedste og send en dejlig roman, hvis du altså gerne vil have et unban.

- Pwedmy.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.