Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban Request - Kamikaze


Morten Pedersen

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:0:124378836

Hvorfor skal du unbannes: Jeg kørte en ned, som stod på fortovet. Så skal jeg have carban, men det når maxx0758 ikke, at give mig, før min mor kommer ind, og siger jeg skal slukke for computeren. Jeg gør som hun siger og går ud af serveren og slukker min computer. Nu går jeg på serveren, og er banned i 24 timer for LTAP. Det er da ikke min skyld, at jeg skal slukke og være sammen med min familie?

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, Casper Albæk said:

Ved at du ikke kunne finde på at lyve, men så må du jo bede "din mor" om at få 2 min mere en anden gang.

dog er det maxx der tager den endelige beslutning vedr. Dit unban

 

Ja, men problemet er, at min mor bliver pisse sur hvis jeg begynder at udskyde det. Og jeg gider ikke at have, at hun bliver sur.

25 minutes ago, maxx0758 said:

Jeg tog fat i dig. Ville bringe ham du havde kørt ned tilbage. Hvor han så bliver kørt ned igen hvor jeg så bringer ham igen.

 

Jeg blev også kørt ned, og det er lige efter det, hvor du beslutter at du vil bringe mig, at jeg leaver. Jeg nåede også lige 10 sek efter jeg blev kørt ned, og hvis du havde bringet mig lidt hurtigere (ved godt at det er lidt svært.), så kunne jeg nok havde fået min mor til at vente lidt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.