Hop til indhold
Stavox

Ansøgning til Mod/Admin - Stefann!


Stefann!

Recommended Posts

Ingame navn:Stefann!
SteamID:STEAM_0:0:86644724
IRL Navn:Niklas Nielsen
Alder:15
Hvorfor skal vi vælge dig som moderator?:altså, nu har jeg spillet på denne server en del tid, syntes den er super fed. Der er altid mange på, selv når jeg sidder kl 06:00 er der over 20 på. Jeg er god til at løse konflikter og hjælper altid godt til, går meget i dybten med den sag der kommer, så alle føler sig godt behandlet så de har lyst til at joine en anden gang;)
Har du erfaring med ULX kommandoerne?: altså nej ikke rigtig, men har læst en lille smule om det, men altså er meget læremen, så en hurtig forklaring på 5 min, burde være nok
Kan du skrive og snakke Dansk flydende?: ja det kan jeg, begge dele. Har boet i DK hele mit liv, stavningen fejler heller ikke nået - har aldrig fået en eneste klage over min mic ingame
Hvad gør dig mere kvalificeret end de andre?: jamen, jeg er en meget venlig type overfor andre, vil kun alle godt. Sætter jeg mig for en ting går jeg 100% ind i det med åbne arme;)
Har du erfaring med moderator / adminstrative jobs, tidligere?: ja altså, Gmod har jeg ikke lige, men CS:GO har jeg selv ejet 2 "ret store servere" og dengang jeg spillede minecraft var jeg mod eller admin på flere servere
Giv nogle detajler angående dine erfaringer med tidligere jobs, ingen servernavne, bare rank og i hvor lang tid: ja jeg har jo ejet 2 ret store servere i CS:GO engang, jeg valgte at stoppe dem fordi jeg sipelhen ikke tjente sådan rigtig på dem. i minecraft har jeg også været mod og admin på mange servere, så jeg ved hvordan folk skal håndteres og vil håndteres;)
Eventuelt lidt info omkring dig selv: jeg hedder som sagt Niklas Nielsen bor i jylland, været gamer i mange år, computer til 15.000+ så det er ike den der driller. mit net er altid godt. på servern går jeg under navnet Stefann, mange kender mig derinde. håber i vil kigge godt på min ansøgning og så snakkes vi;)

Niklas Nielsen.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, RedPanda(AK-47) Zero - Stavox.co said:

+1 

 

  • Dejlig mand!
  • Altid flink mod folk!

 

-RedPanda<3

RedPanda <3<3<3<3

4 hours ago, Baguettee said:

+1

spiller efter reglerne ;D

er meget flink
fatter ikke du ikke er blevet Staff Inu ;D

Mange tak Baguettee <3

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.