Hop til indhold
Stavox

[Solved] Indstille arrest


Ozzi

Recommended Posts

3 hours ago, Ziipen said:

F.eks flygte for politiet: 300 sekunder

Våben fremme: 200 sekunder

 

Og handcuffs, bliver snart syg af de der røde dimser.

Nemlig! det kunne være mega fedt tak fordi du forstår mig <3 :D

12 hours ago, MGamerDK said:

+Rep

Men lav nogle regler for hvad man skal give for hvad

 

-Munkie

Nemlig Munkie! det kunne være mega fedt <3 :D

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

"Han gav mig 200 sekunder i stedet for 300 sekunder som han skal når jeg har våben fremme"

"Jamen du flygtede også fra dem?"

"Jaja, men det var ikke det han arresterede mig for"

 

Kan lige forestille mig det. Tror generelt at det er en dårlig idé, at ham der arrester dig bestemmer hvor langt tid du skal sidde inde.

Sådan er det heller ikke i virkeligheden (magtens tredeling).

Link til kommentar
Del på andre sites

3 hours ago, DyNATO said:

"Han gav mig 200 sekunder i stedet for 300 sekunder som han skal når jeg har våben fremme"

"Jamen du flygtede også fra dem?"

"Jaja, men det var ikke det han arresterede mig for"

 

Kan lige forestille mig det. Tror generelt at det er en dårlig idé, at ham der arrester dig bestemmer hvor langt tid du skal sidde inde.

Sådan er det heller ikke i virkeligheden (magtens tredeling).

I virkeligheden skal man jo også stilles for en dommer, når man er anholdt.

 

-Rep for forslaget, tror det vil skabe for meget kaos, og mange flere cases for staff teamet. Mange vil heller ikke kunne styre det, og bare give det højeste hvis de ikke kan lide den person eller lign. 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

6 hours ago, DyNATO said:

"Han gav mig 200 sekunder i stedet for 300 sekunder som han skal når jeg har våben fremme"

"Jamen du flygtede også fra dem?"

"Jaja, men det var ikke det han arresterede mig for"

 

Kan lige forestille mig det. Tror generelt at det er en dårlig idé, at ham der arrester dig bestemmer hvor langt tid du skal sidde inde.

Sådan er det heller ikke i virkeligheden (magtens tredeling).

Evt. gøre det muligt for en borgmester at anholde folk hvor han bestemmer tiden og så evt tilføje en regl for borgmester at han kun må anholde folk når der er blevet lavet en retsag

Link til kommentar
Del på andre sites

On 7/1/2017 at 14:16, illegaleAllan said:

Evt. gøre det muligt for en borgmester at anholde folk hvor han bestemmer tiden og så evt tilføje en regl for borgmester at han kun må anholde folk når der er blevet lavet en retsag

Ja det synes jeg også.

 

On 7/1/2017 at 13:07, DoktorDim said:

-Rep det vil bare skabe flere admins cases end der allerede er... Ca 1/3 Der bliver arrestet kalder på admin for RDA.. Det vil jo ikke hjælpe på det?? 

Jo det vil hjælpe der ville komme mere rp, Derfor synes jeg det kunne være en god ide, For vi spiller darkrp rp=Roleplay.

Link til kommentar
Del på andre sites

On 7/1/2017 at 14:16, illegaleAllan said:

Evt. gøre det muligt for en borgmester at anholde folk hvor han bestemmer tiden og så evt tilføje en regl for borgmester at han kun må anholde folk når der er blevet lavet en retsag

Ehh god ide men retsag? 99/100 vil ikke 'det er spild af tid'

 

 

+Rep til ideen at man kan vælge, men måske gøre så der er nogle checkboxes du kan 'trykke' og så vælger den tiden efter dem du har valgt. Så skal der self også addes logs til staff

Link til kommentar
Del på andre sites

Syntes godt man kunne lave en check box til efter du har arrestet en, hvor du efter du har arrestet ham vælger hvad du har arrestet ham for. Så kan admins og ham selv se hvorfor personen er blevet arrestet, hvis i kan følge mig

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 4 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.