Hop til indhold
Stavox

[Solved] Klage...


Kaj

Recommended Posts

Dit ingame navn: Kaj

Staff ingame navn: Maxx0758

Dit SteamID: STEAM_0:0:106656057

Staff SteamID: STEAM_0:1:39487210

Forklar situationen: Det jeg gør det er at jeg deltager i et pd raid men står ude på fortovet med "keys" i hånden så går Maxx0758 hen og direkte bruger sin strøm pistol på mig og arrester mig efter dog kan jeg ikke se grunden når de ikke har en ide om det er mig når jeg står som en hel normal person ude på fortovet men efter kalder jeg en admin og han siger at han fik lov af en head admin... 

Link til kommentar
Del på andre sites

Mate jeg forstod ikke hvad du skrev ja du spurgte mads madsen, Og ja jeg hørte skam efter! en eller anden dude hmm blev arrestet og siger hvad der skete til ham fordi jeg syntes ikke det er fair jeg blev arrestet på den måde, dog syntes jeg at det er helt om vendt du høre ikke efter mig derfor prøvede jeg at få ham med i en admin case begrund af du forstod/hørte ikke efter hvad jeg sagde...

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg hørte dahele tiden efter hvad du sagde, men du blev bare ved med at sige at det er failrp, hvilket jeg har sagt til dig mange gange at det ikke var, men du blev ved med at køre i det. Der er jo ikke grund til at tage random personer med ind i en admin case da du "kunne" have sagt ting til ham som ikke passer osv. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.