Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Mod Ansøgning RedPanda


RedPanda

Recommended Posts

Ingame navn: RedPanda(DEFEND-PARIS)
SteamID: STEAM_0:1:63464857
IRL Navn: Emil Gran Strøm
Alder: 14
Hvorfor skal vi vælge dig som moderator?: I skal vælge mig som moderator fordi at jeg har været mod/admin på flere servere og har været tidligere mod på Stavox. Har meget erfaring som moderator/admin da jeg kender alle ulx commands og håndtere situtationer stille og roligt.
Har du erfaring med ULX kommandoerne?: Yes fra 1-10 ville jeg sige en 10'er :-).
Kan du skrive og snakke Dansk flydende?: Ja :), jeg kan tale og skrive flydene dansk, er opvokset i lille Danmark.
Hvad gør dig mere kvalificeret end de andre?: Jeg har meget erfaring med ULX og hosting af server da jeg selv har hostet min egen, så jeg kan altid give en hjælpene hånd med serveren :). Jeg programmere også forskellige kode sprog såsom VB.net, Lua (En lille smule), Java og en lille smule HTML5 :).
Har du erfaring med moderator / adminstrative jobs, tidligere?: Ja, jeg har meget erfaring som mod og admin da jeg har været aktiv som mod/admin på flere servere igennem mit gmod liv ;).
Giv nogle detajler angående dine erfaringer med tidligere jobs, ingen servernavne, bare rank og i hvor lang tid: Har været admin i 3måneder, headadmin i 2 måneder og jeg har været owner på en server i 2 måneder.
Eventuelt lidt info omkring dig selv: Jeg hedder Emil og er 14 år gammel jeg programmere og designer hjemmesider når jeg har tid da det interresere mig :). 


Spørgsmål om reaktion af forskellige scenarier.

En spiller ved navn Hans Peter kommer ind og starter med at skifte job til Gun Dealer, han self-supplier og vælger at skifte til jobbet, tyv. - Hvorefter han så rdm'er en masse, hvordan tager du dig af sagen?: Jeg ville give ham en hård straf pga. at han starter med at self supply og derefter rdm'er.(Jeg havde givet ham ban.)

En spiller ved navn Hans Peter bruger hans numpad til at åbne hans fading doors, og skyde folk der raider ham, hvad gør du og hvordan tager du dig af sagen?: Jeg ville give ham en warn da det er 100% forkert af "Hans Peter".

En spiller ved navn Hans Peter møder en anden spiller og vælger at svine ham til, det ender ud med at begge to sviner hinnaden til ret grovt, hvad gør du?:
Den her er svær ;), jeg ville nok starte med at få historien afvide som man altid skal;)), og derefter give dem begge to en straf da ham den ene kunne starte med at kalde på mod/admin.

Hans Peter er blevet jailed af en moderator for 5 minutter, han vælger at true med at ddos serveren, hvad gør du, og hvorfor?: Jeg ville starte med at kontakte Dynato Aka. Jimboe Hanton og derefter tage hans ip og sende ip'en til Dynato da politiet skal kontaktes :)).

Hans Peter vælger at skifte navnet på hans job, til nacisten. Hvad gør du?: Når jeg høre på ordet "Nacisten" tænker jeg på at Nacister dræber jøder, så jeg ville nok give ham ban fordi nogle folk tager det ret alvorligt.

Hans Peter vælger at gå ud og raide, han vælger at raide 3 inden for 10 minutter. Hvad gør du og hvorfor?: Jeg ville give ham en warn evt. kicke/banne ham fra serveren i kort tid da han bryder reglerne 2 gange.

 
Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.