Hop til indhold
Stavox

[Solved] uban mig tak ;D


SWAGDogg

Recommended Posts

In-game navn:SWAGDogg	
SteamID:STEAM_0:1:55880644
Ban Reason:leave for at få sin bil tilbage + tale grimt + Rdm	
Hvem har banned dig?:først mike som bannet mig  i en dag også og så simon som der perma bannet mig 7 timer efter jeg var blivet bannet i en dag
Hvorfor skal du unbannes?:han hade ingen grund til at banne mig hade ikke ladet rdm og han må da heller ikke banne mig når jeg ikke engang er inde på serveren 
In-game navn:SWAGDogg	
SteamID:STEAM_0:1:55880644
Ban Reason:leave for at få sin bil tilbage + tale grimt + Rdm	
Hvem har banned dig?:først mike som bannet mig  i en dag også og så simon som der perma bannet mig 7 timer efter jeg var blivet bannet i en dag
Hvorfor skal du unbannes?:han hade ingen grund til at banne mig hade ikke ladet rdm og han må da heller ikke banne mig når jeg ikke engang er inde på serveren 
Link til kommentar
Del på andre sites

SWAGDOGG

 

Jeg har lidt svært ved at forstå din "Hvem har banned dig?"

Du skriver: 

først mike som bannet mig  i en dag også og så simon som der perma bannet mig 7 timer efter jeg var blivet bannet i en dag

Altså Mike Hanton har bannet dig i en dag, og så kommer simon ind i billedet, Hvem er simon, og har han perm bannet dig? i 7 timer? 

Link til kommentar
Del på andre sites

10 minutes ago, CasperDK - Stavox.com said:

Okay, så jeg forstå ret: 
 

Mike havde bannet dig i 1 dag, så påstår du at en ved navn Simon har permbannet dig istedet?

 

Vi har altså ikke noget Staff ved navn Simon.

 

Simon er Mikes Steam navn

Link til kommentar
Del på andre sites

Din ban startet på én dag på den reason du har i din tekst, efterfulgt forsøger din ven fra samme gang er mass rdm på os admins. Der vi snakker med ham melder han pænt ud med du bad ham om det.. Vi endte med at lave 3 perms ban pga. din handling, jeg synes du burde lærer at opfører dig ordenligt og håber dit alt godt med en anden server!

 

-Mike Hanton

Link til kommentar
Del på andre sites

On 26/12/2015 at 23:02, SWAGDogg said:

har aldrig bedt nogen om at lave rdm hvem er det som næverner mig?

 

 

Der blev taget en beslutning, efter dine venner og din holdning på serveren. Og i er derfor ikke velkommen på serveren mere, jeg ønsker jer god vind herfra!

 

-Mike Hanton

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.