Hop til indhold
Stavox

[Solved] Forslag


♥Happy feet♥

Recommended Posts

+rep 

 

Dag og Nat kan køres efter den virkelige tid. 10 minutter i virkeligheden kan være 1 time ingame.

 

Bakspejl og sidespejl kan muligvis ikke laves, så vidt jeg ved, men hvis det kan så skal der masser af tid til det. nok 3 gange så lang tid som til nummerpladerne.

 

Men ellers meget godt forslag til dag og nat.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
On 4/12/2016 at 13:22, Kamikaze said:

Bakspejl og sidespejl kan muligvis ikke laves, så vidt jeg ved, men hvis det kan så skal der masser af tid til det. nok 3 gange så lang tid som til nummerpladerne.

 

Man kan sagtens lave bakspejl/sidespejl. Det er bare krævende for den enkelte spiller. Det er faktisk blevet gjort før.

Link til kommentar
Del på andre sites

21 hours ago, Metro said:

 

Man kan sagtens lave bakspejl/sidespejl. Det er bare krævende for den enkelte spiller. Det er faktisk blevet gjort før.

 

Hvordan? Er ikke en kodningsekspert, så bare fortæl mig det basale, vil gerne vide en hel masse om tingene :) Vil gerne have et kursus i kodning. Men tror jeg aldrig får det. :/ 

Link til kommentar
Del på andre sites

On 16/12/2016 at 20:44, Kamikaze said:

 

Hvordan? Er ikke en kodningsekspert, så bare fortæl mig det basale, vil gerne vide en hel masse om tingene :) Vil gerne have et kursus i kodning. Men tror jeg aldrig får det. :/ 

Kursus i kodning?

 

Der findes rigtig mange forskellige hjemmesider til hjælp, alt efter hvilket kodningsprog du er interesseret i.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.