Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Guttenborg's Mod Ansøgning <3


Guttenborg

Recommended Posts

 

Ingame navn: Guttenborg
SteamID: http://steamcommunity.com/profiles/76561198126473118/
IRL Navn: Rasmus Guttenborg
Alder: 15år 24-10-00
Hvorfor skal vi vælge dig som moderator?: Fordi jeg har spillet inde på serveren siden den kom op, jeg kan alle regler og sidder på servern ca fra kl 11 om dagen til 2 om natten. jeg holder hovedet koldt i pressede situationer og kan bare i det hele taget godt lide den stemning der er på servern  

Har du erfaring med ULX kommandoerne?: Ja
Kan du skrive og snakke Dansk flydende?: Ja jeg kan også flydende Norsk
Hvad gør dig mere kvalificeret end de andre?:
Har du erfaring med moderator / adminstrative jobs, tidligere?: Ja og jeg elsker at snakke med folk og finde ud af hvad der er galt.
Giv nogle detajler angående dine erfaringer med tidligere jobs, ingen servernavne, bare rank og i hvor lang tid: Jeg har været Mod på en anden server før.
Eventuelt lidt info omkring dig selv: Jeg har spillet G-Mod i 583 timer Jeg bor på sjælland og Jeg går i 9. klasse på en skole der Hedder Køge lille skole. jeg er på servern alle dage i ugen (måske med få undtagelser) jeg føler at stavox staff og i det hele taget serveren er en lille familie.


Spørgsmål om reaktion af forskellige scenarier.

En spiller ved navn Hans Peter kommer ind og starter med at skifte job til Gun Dealer, han self-supplier og vælger at skifte til jobbet, tyv. - Hvorefter han så rdm'er en masse, hvordan tager du dig af sagen?:  Jeg starter med at tage kontakt  til ham og spørge om han ved reglerne om self-supply henviser ham til dem der efter jailer jeg ham i noget tid alt efter hvor mange han har dræbt, og siger at det var sidste chance.   

En spiller ved navn Hans Peter bruger hans numpad til at åbne hans fading doors, og skyde folk der raider ham, hvad gør du og hvordan tager du dig af sagen?:

Jeg snakker med ham og han ved fading door reglerne og så ville jeg nok kicke ham eller jaile ham.

 

 

En spiller ved navn Hans Peter møder en anden spiller og vælger at svine ham til, det ender ud med at begge to sviner hinnaden til ret groft, hvad gør du?: siger at hvis de ikke er gamle nok til at snakke pænt er det nok ikke denne server de skal vælge

Hans Peter er blevet jailed af en moderator for 5 minutter, han vælger at true med at ddos serveren, hvad gør du, og hvorfor?: snakker med en højre rank fx ejer,admin
om jeg må giver ham pban eller minch, alt efter siturationen.
 

Hans Peter vælger at skifte navnet på hans job, til nacisten. Hvad gør du?:

starter med at ændre hans navn og derefter banne ham i  2-7 dage efter om han går og råber hitler eller hvad han gør.

Hans Peter vælger at gå ud og raider, han vælger at raide 3 inden for 10 minutter. Hvad gør du og hvorfor?: Jeg  ville snakke med ham om at han skulle vente 5 min,  Men hvis jeg så ham gøre det igen ville jeg banne ham fra alle raid jobs i en dag.

Fordi at det føler jeg ville give ham en lærestreg.

Link til kommentar
Del på andre sites

5 hours ago, MGamerDK said:

-1

snakker lidt grimt

bryder regler

 

kan godt se jeg snakker lidt grimt ,men hvad regler bryder jeg, du bliver nød til at skrive hvad jeg gør gakt 

21 hours ago, Kaninoz said:

Jeg vil desværre ændre min mening, du får et -rep fra mig, pga. rdm, og brudt nogen små regler.

 

God jul.

-Kaninoz

 rdm - grunden til jeg skyder folk er fordi at jeg skyder hvis folk har våben rettet mod mig 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jo, grunden til at jeg sagde RDM, var at jeg kom ind i din gun shop, ville købe en M14.. Så betalte jeg, også kaldte jeg den billig, og du troede så at det var til dig, så skød du mig, du havde intet K.O.S med det, så det er tydeligvis RDM, Og du gav ikke de penge tilbage jeg gav dig, så Jimboe var så sød at give mig dem, for du gad jo ikke, så dessvære får du et -rep fra mig, og giver de andre i at du snakker grimt, men hvis du kan lave om på alle de ting, vil jeg gerne give dig et +rep igen, men en til videre er det et -rep

 

Håber du har haft en god jul.

-Kaninoz

Link til kommentar
Del på andre sites

11 hours ago, Kaninoz said:

Jo, grunden til at jeg sagde RDM, var at jeg kom ind i din gun shop, ville købe en M14.. Så betalte jeg, også kaldte jeg den billig, og du troede så at det var til dig, så skød du mig, du havde intet K.O.S med det, så det er tydeligvis RDM, Og du gav ikke de penge tilbage jeg gav dig, så Jimboe var så sød at give mig dem, for du gad jo ikke, så dessvære får du et -rep fra mig, og giver de andre i at du snakker grimt, men hvis du kan lave om på alle de ting, vil jeg gerne give dig et +rep igen, men en til videre er det et -rep

 

Håber du har haft en god jul.

-Kaninoz

kan godt se hvad du mener men der er et kos skilt der er der altid :D

 

Link til kommentar
Del på andre sites

3 hours ago, Kaninoz said:

Guttenborg, det tidspunkt jeg købte M14, der var der ikke et k.o.s skilt :)

skulle jeg altså meget gerne have fordi det sidder sammen med alt det andet :D men håber du også har haft en god jul 

 

On 24/12/2015 at 4:51 PM, MGamerDK said:

-1

snakker lidt grimt

bryder regler

m8 du har skrevet -rep ved alle ansøninger er næsten er 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.