Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Ansøgning Morten Kræn Pedersen


Dagern

Recommended Posts

Ingame navn: Morten Og Cola
SteamID: STEAM_0:1:41375065
IRL Navn: Morten Kræn Pedersen
Alder: Jeg er 15 og bliver 16 den 4 april
Hvorfor skal vi vælge dig som moderator?: Jeg vil gerne være med til at hoste denne server fordi det er et sted hvor jeg selv har hygget mig meget på. Dog ser jeg tit ting som ikke følger reglerne og vil gerne rette på det. Jeg har meget tid til a give en hjælpene hånd med at moderere serveren. Jeg har en vis forstad på coding og tager klasser om codning i skolen. Jeg har en vis afaren med at styre servere siden jeg selv har hostet flere servere. Jeg er meget forståene og er god til at se ting fra andres perspektiv.
Har du erfaring med ULX kommandoerne?: Ja jeg har leget lidt med det på en prøve Gmod server
Kan du skrive og snakke Dansk flydende?: Ja og jeg har også styr på engelsk
Hvad gør dig mere kvalificeret end de andre?: Jeg har forstand på moderering og en del coding og så syntes jeg også selv at jeg er rimelig fair
Har du erfaring med moderator / adminstrative jobs, tidligere?: Jeg har før selv hostet en minecraft server, en hjemmeside, og en cs:go server
Giv nogle detajler angående dine erfaringer med tidligere jobs, ingen servernavne, bare rank og i hvor lang tid: Owner af en csgo sever, Owner af en hjemmeside, owner 2 forskælige minecraft server og co-owner af en minecraft server
Eventuelt lidt info omkring dig selv: Jeg hedder Morten Kræn Pedersen og bor tæt på Horsens. Jeg går i 9. klasse på hovedgård skole hvor jeg herefter vil fortsætte på HTX. Jeg vil gerne have en uddanelse inden for elektronik eller coding. Jeg bruger meget tid på at være på computeren og er hjemme klokken 16:00 cirka. Jeg er kun ikke hjemme klokken 16 om torsdagen hvor jeg er til batminton og er hjemme klokken 18:30.


Spørgsmål om reaktion af forskellige scenarier.

En spiller ved navn Hans Peter kommer ind og starter med at skifte job til Gun Dealer, han self-supplier og vælger at skifte til jobbet, tyv. - Hvorefter han så rdm'er en masse, hvordan tager du dig af sagen?: Jeg vil kontakte ham på en måde hvor han kan forklare sig og der efter give ham en dom passene til hvad han har gjort

En spiller ved navn Hans Peter bruger hans numpad til at åbne hans fading doors, og skyde folk der raider ham, hvad gør du og hvordan tager du dig af sagen?:Jeg giver ham en warning og måske et kick. Hvis jeg opblever at han gør noget ligne banner jeg han en pasene længde 

En spiller ved navn Hans Peter møder en anden spiller og vælger at svine ham til, det ender ud med at begge to sviner hinnaden til ret grovt, hvad gør du?: Jeg prøver at sætte mig ind i situationen og løse den, hvis det ikke kan lade sig gøre giver jeg dem bægge to et kick

Hans Peter er blevet jailed af en moderator for 5 minutter, han vælger at true med at ddos serveren, hvad gør du, og hvorfor?: Jeg  tale med ham om han kunne overtales til at lade vær. Hvis ikke vil jeg holde øje med server lag og hvis renfaktisk DDOS serveren ved jeg hvem der er og giver ham et perma ban

Hans Peter vælger at skifte navnet på hans job, til nacisten. Hvad gør du?: Jeg sige til ham at han skal skifte det, hvis ikke kicker jeg ham eller nicknamer ham

Hans Peter vælger at gå ud og raide, han vælger at raide 3 inden for 10 minutter. Hvad gør du og hvorfor?: Jeg freezer ham og tager ham et sikkert sted hen hvor jeg vil udspørge ham om han kendre regler. jeg vil give ham en dom som er passene efter
Link til kommentar
Del på andre sites

4 hours ago, CasperDK - Stavox.com said:

-1 har ikke set dig på serveren endnu. 

vær mere aktiv så kan du måske få et +1 

 

//Casper -Admin

Spillede ellers på serveren igår aftes/nat hvor du var på :) men kommer nok ind igen idag og spiller

Link til kommentar
Del på andre sites

Altså, det kan godt være du har været på, men tror ikke du har været på længe nok, for har slet ikke set dig inde på serveren, og er hele tiden inde i byen, og ude fra byen.

Men, hvis jeg ser dig mere aktiv, så vil jeg give dig et +rep.

 

God jul.

-Kaninoz

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutes ago, Kaninoz said:

Altså, det kan godt være du har været på, men tror ikke du har været på længe nok, for har slet ikke set dig inde på serveren, og er hele tiden inde i byen, og ude fra byen.

Men, hvis jeg ser dig mere aktiv, så vil jeg give dig et +rep.

 

God jul.

-Kaninoz

Tak skal nok være mere aktiv :) Og i lige måde

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.