Hop til indhold
Stavox

[Solved] Markus_Dansk Prob abuse/block


BareMaxx

Recommended Posts

Dit in-game navn: [DK]maxx0758

Vedkommendes in-game navn: Markus_Dansk

Dit SteamID: STEAM_0:1:39487210

Vedkommendes SteamID: STEAM_0:1:22702687

Hvad regler er blevet brudt: Prob abuse/blocking

Hvad skete der?: Igår (20/12-15) Spillede jeg som civil protection, hvor Markus_Dansk blev ved at sige at jeg lugtede af ost osv. hvor jeg ser at vores mayor, har lavet en lov om at, hvis man sviner ordensmagten til, blev man arrested. Så jeg løb efter ham med min arrest baton for at arreste ham, men han løb væk og jeg løb efter, hvor han så spawner et hegn som spawner inde i mig, hvor jeg så flyver højt op i luften og landede, men overlevede. Samtidig er han så er nået og løbe længere væk, hvor han så spawner et nyt hegn, og jeg tror han ville prop pushe mig eller dræbe mig.

Beviser: https://www.youtube.com/watch?v=rtWqZyx15zw&ab_channel=GiffelGaming (Kig nøje i den box, hvor man kan se, hvem der kan høre en. Der kan man se navnet Markus_Dansk, hvor man så kan se at da han løb væk forsvandt hans navn.) (Undskylder for baggrunds støj.)

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.