Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff


pear 2015 gl&h

Recommended Posts

Ingame navn: Pear 2015
SteamID:STEAM_0:0:121061381
IRL Navn: Marco Madsen	
Alder: 15, 16 om en måned
Hvorfor skal vi vælge dig som moderator?:fordi jeg gerne vil hjælpe til på åen server som denne 
Har du erfaring med ULX kommandoerne?:ja nogen af dem
Kan du skrive og snakke Dansk flydende?: yep
Hvad gør dig mere kvalificeret end de andre?:jeg er ikke en der bare er en der snakker uden om problemer 
Har du erfaring med moderator / adminstrative jobs, tidligere?: Nej 
Giv nogle detajler angående dine erfaringer med tidligere jobs, ingen servernavne, bare rank og i hvor lang tid:
Eventuelt lidt info omkring dig selv:


Spørgsmål om reaktion af forskellige scenarier.

En spiller ved navn Hans Peter kommer ind og starter med at skifte job til Gun Dealer, han self-supplier og vælger at skifte til jobbet, tyv. - Hvorefter han så rdm'er en masse, hvordan tager du dig af sagen?:tag våbnet  og gi ham en advarsel 

En spiller ved navn Hans Peter bruger hans numpad til at åbne hans fading doors, og skyde folk der raider ham, hvad gør du og hvordan tager du dig af sagen?: gi ham en warrning og snakke med de andre moderators

En spiller ved navn Hans Peter møder en anden spiller og vælger at svine ham til, det ender ud med at begge to sviner hinnaden til ret grovt, hvad gør du?: snakker med ham og hvis han gør det igen, for han et kick og en besked med "Tal pænt"

Hans Peter er blevet jailed af en moderator for 5 minutter, han vælger at true med at ddos serveren, hvad gør du, og hvorfor?:Perm ban

Hans Peter vælger at skifte navnet på hans job, til nacisten. Hvad gør du?:kicker ham og siger at han skal skifte navn 

Hans Peter vælger at gå ud og raide, han vælger at raide 3 inden for 10 minutter. Hvad gør du og hvorfor?:gir ham en advarsel og derefter snak med de andre og bliver enige om hvad der skal ske 
Link til kommentar
Del på andre sites

-rep grundet:

  • LIdt sjusket ansägning
  • Ingen tidligere erfaring med mod jobbet
  • Kender nösten ikke nogle af ULX kommandoerne.

Hvis du kan rette op på de ting vil jeg gerne give dig et +rep

Undskyld mine stavefejl, det er grundet jeg er i Sverige pt.

God jul...

-fallu

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.