Hop til indhold
Stavox

[Solved] Motercykler?


Montocarlos

Recommended Posts

On 19/11/2016 at 21:07, Infected said:

 

Nej, der er nok en eller anden du kan finde dybt inde i workshoppen.

Men kan sige ud fra erfaring at jeg aldrig har set en pæn, velfungerende motorcykel i Garry's Mod. :ph34r:

2 sec, finder lige billedet af den jeg selv havde i brug på et tidspunkt, den virkede meget fint bortset fra vcmod der ikke supportede dens animationer

Synes ellers den virkede meget fint, dog var den meget tung, men den kørte også godt og 'rusjede' ikke.C305098CDC9FB9A2761609B7E13D84A76C7FD3E0

 

(Og nej, det var ikke en 'scars bike')

Link til kommentar
Del på andre sites

6 minutes ago, Alex said:

2 sec, finder lige billedet af den jeg selv havde i brug på et tidspunkt, den virkede meget fint bortset fra vcmod der ikke supportede dens animationer

Synes ellers den virkede meget fint, dog var den meget tung, men den kørte også godt og 'rusjede' ikke.C305098CDC9FB9A2761609B7E13D84A76C7FD3E0

 

(Og nej, det var ikke en 'scars bike')

Vi ska da have en med sidevogn :D

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
On 15/12/2016 at 23:30, Metro said:

En nylig VCMod opdatering har gjort at man nu kan understøtte motorcykler (og andre skøre køretøjer). Så det er faktisk muligt at vi kan få en motorcykel hvis det er dét folk går og drømmer om.

 

http://i.imgur.com/Tvr9NBT.gifv

 

ITS A DREAM COMING TRUE! Ej, fuck motorcykler, de er faktisk pænt lort i min mening. Ville hellere have at man kun kunne vælge den gamle møg Mercer politibil, end at man kører på motorcykler.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.