Hop til indhold
Stavox

[Solved] Nok det bedste forslag der findes i stavoxs historie.


xdanishgamerz

Recommended Posts

Altså, nu spørg jeg lige. Er der noget mere dansk end at være dagpengemodtager? Nej vel?

Hvorfor fanden i helvede fjernede i dagpengemodtager 'jobbet'?!?!

Der er en fucking grund til at min første video fra serveren har flest visninger.. Alle, og jeg gentager... ALLE vil have dagpengemodtager tilbage.. ALLE!

Link til kommentar
Del på andre sites

Man kunne lave det i afk system.

 

Når du har været afk i 10 min. Bliver du gjort til dagpengemodtager, 5 min efter du er blevet dagpengemodtager bliver du gjort kontanthjælps modtager hvis du stadigvæk er dagpengemodtager. Når du har været kontanthjælpsmodtager i 25 min bliver du gjort hjemløs.

 

xD

Link til kommentar
Del på andre sites

Hør her @xdanishgamerz.

 

Der er jo noget, som Dynn Dynn bestemmer og det hjælper i ihvertfald ikke at du spammer både chat-boxen og forummene med dit forslag, for så får du jo sikkert en straf eller noget.

 

Men det er jo ok at du slår det op under forslag, men det kommer jo ikke til at blive til noget hvis du skriver:'

 

9 hours ago, xdanishgamerz said:

Hvorfor -fanden i helvede- fjernede i dagpengemodtager 'jobbet'?!?!

Der er en -fucking- grund til at min første video fra serveren har flest visninger.. Alle, og jeg gentager... ALLE vil have dagpengemodtager tilbage.. ALLE!

 

 

 

Hvis du skal have et forslag op,skal du i det mindste skrive det på en ordenlig måde.

Link til kommentar
Del på andre sites

10 hours ago, xdanishgamerz said:

Altså, nu spørg jeg lige. Er der noget mere dansk end at være dagpengemodtager? Nej vel?

Hvorfor fanden i helvede fjernede i dagpengemodtager 'jobbet'?!?!

Der er en fucking grund til at min første video fra serveren har flest visninger.. Alle, og jeg gentager... ALLE vil have dagpengemodtager tilbage.. ALLE!

 

Vi husker lige sproget på forum, dette er noget du burde vide hvis du har været på stavox i så lang tid.

 

(Makeret med FED skrift )

 

Med Venlig Hilsen

Jeppe Krogsholm

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.