Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban Request


MrFunBS

Recommended Posts

SteamID:  STEAM_0:0:88170169

Hvorfor skal du unbannes: Jeg vil gerne unbannes fordi, jeg blev bandet fordi at jeg prøvede at få politiet efter mig. Det vidste jeg ikke at man ikke måtte gøre, jeg er ked af at jeg ødelagde rpen for de andre som spillede som politi. De skulle jo bruge tid på mig, fordi jeg skød random op i luften. Det vil aldrig ske igen at jeg vil prøve at få politiet efter mig, og jeg skal nok læse alle regler igennem så jeg er 100& sikker på hvad jeg må og hvad jeg ikke må. Jeg vil meget gerne hav unban, fordi jeg gerne vil ind og spille mere på jeres server fordi den er vildt fed.

Link til kommentar
Del på andre sites

Du fik 12 timers ban. Det er den del af det som er en advarsel for dig. Unbanner jeg dig allerede nu 1,5 time efter det ban er opstået, så har du jo ikke umiddelbart lært noget af din handling.

Jeg valgte også at give dig 12 timer istedet for 24 timer, da dagen var ved at være omme alligevel. Du slipper billigt for hvad du har gjort og hvad jeg har set generelt.

Jeg syntes ikke rigtig du har noget og brokke/klage dig over...

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.