Hop til indhold
Stavox

[Solved] Tobi-Casper


Benito

Recommended Posts

Dit ingame navn: Casper Albaek

 

Staff ingame navn: Tobi

 

Dit SteamID: STEAM_0:0:173612109

 

Staff SteamID: STEAM_0:1:41798127


Forklar situationen: Jeg kommer ind på serveren kl 16.35 eller sådan noget, hvor det så er jeg vælger at blive gun dealer. Så ser jeg borgmesteren i spawn, hvorledes jeg vælger at købe license og går så hen til borgmesteren (DaB Daniel) og spørger om jeg må købe license. Han kigger så på mig, men siger intet. jeg  spørger igen og det samme sker igen. Han kigger på mig og ignorer mig. Jeg spørger samlet set 10 gange om jeg må købe license og følger efter ham. han siger så "Skrid og lad vær med at følge efter mig", hvor jeg ikke forstår hvorfor han så skriver i advert. "kom og køb license i nexus 2000 kr". Jeg vælger så at kontakte admin. Det er så Tobi der dukker op, hvor jeg så forklarer situationen. da jeg så er færdig, får jeg et surt/jeg gider ikke at høre på dig "Jeg hørte ikke efter" så forklarer jeg så situationen igen, hvor han kun hører det delvis. "Står der noget sted i reglerne" siger han så mega surt og lader mig overhovedet ikke sige noget og teleportere sig væk. Der står i reglerne: at man skal have en grund til ikke at skulle give license og der er ingen grund til at han ikke gav mig license
 

Bevis: har desværre ikke nogen

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Lad mig forklare dig noget.

Har du intet bevis på situationen og hvad jeg har sagt, så får du generelt ikke så meget ud af det.

Men jeg vil hellere end gerne svarer dig og forklare dig mit synspunkt på hele situationen.

 

Da jeg kommer hen til dig forklarer jeg først at jeg ikke lige var opmærksom og så at du var der. Derefter læser jeg hvad du skrev i din case, og svarer dig at Bogmesteren ikke er tvunget til at sælge våben licens ud. Han er personligt faktisk heller ikke tvunget til at have lyd til på vores servere. Så spørger jeg dig lige præcis om det står nogen steder i reglerne for at spørge dig ind på om du selv har gjort nogen som helst undersøgelse inden du kontakter Staff. Hvorefter jeg så overhovedet ikke får et eneste svar tilbage.

Jeg skal lige påpege. Jeg har aldrig nogensinde sagt "Jeg gider ikke høre på dig" eller "Jeg hørte ikke efter". Fra mit synspunkt så brugte du overhovedet ikke din mic under case. Du tror ikke det kan være derfor bogmesteren slet ikke svare dig når du blev nød til at spørge ham 10 gange?

Ihvertfald så efter jeg har fortalt dig at han ikke er tvunget til det, så svarer du overhovedet ikke og jeg vurdere du har forstået hvad jeg sagde. Derfor lukker jeg cases og returner.

 

Hvis bogmesteren har skrevet det i advert, men ikke reagere på det når du kommer op til ham. Tror du så det kan have været noget med din mikrofon?

Du nævner ovenfor følgende: " Der står i reglerne: at man skal have en grund til ikke at skulle give license og der er ingen grund til at han ikke gav mig license"

Og in game reglen lyder:

  • Du må ikke tage mere end 3.000kr for en gun license, men kan nægte at udstede den til kriminelle samt forhandlere (hvis du har en grund).

Hvordan hænger det så sammen med at han slet ikke gider svare dig og at du meningsløst skal spørge ham 10 gange efter licens til våben?

Det lyder slet ikke som om du har haft kontakt med personen overhovedet???

 

Mvh
Tobi

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.