Hop til indhold
Stavox

[Solved] NoName.exe...


Black Mokai #Road2Fis

Recommended Posts

Dit ingame navn: Oliver TC
Staff ingame navn: NoName.exe
Dit SteamID: STEAM_0:1:98920940
Staff SteamID: STEAM_0:1:54581852
Forklar situationen: Jeg havde lige købt nogle døre til 100K. Så mig og min ven aftaler så at lave et PD Raid fordi de har min bil. Så vi laver dette PD Raid men bliver arrestet. Så jeg sætter mig til at se noget YouTube. Så gik der cirka 2 minutter og så siger min ven. "Oliver!! NoName.exe sælger dine dører!!!" Så går jeg ind i GMod igen og ser at det er rigtigt. Så tager jeg fat i NoName og siger "Giv mig dørne tilbage! Jeg har brugt 100K på dørene" Så siger han så at jeg ikke svarede da han tp'et til mig (Da jeg sad og så YouTube). Så siger jeg så til ham med en mere hård stemme "Giv Mig Dørene Tilbage NU!" Og NoName gider stadig ikke at give mig dørene tilbage...

Bevis: Vidner: Mike Mikkelsen
Og

NoName.exe force-unowned a door owned by You
NoName.exe force-unowned a door owned by You
PM til NoName.exe: Hvad laver du???
PM til NoName.exe: HVAD LAVER DU?!!?!?!?!?
[INFO]: Lav FPS i byen? Skriv !multicore i chatten.
PM fra NoName.exe: 2 sek

 

"Forklar situationen" kan f.eks. indeholde: Hvordan det startede, hvad der helt præcis skete.

"Bevis" kan f.eks. indeholde:

Link til kommentar
Del på andre sites

8 hours ago, Minisoft | EpIcNeSS said:

Du skal bruge bygningen aktivt.

NoName gjorde hvad han skulle.

Og hvis han enda har været ved dig har du ingen grund til at blive sur.

//Mike Hansen

 

Hold dig nu uden for de her Staff klager istedet for at kommentere med egne bemærkninger... 

Link til kommentar
Del på andre sites

At sælge dørene fordi han ikke bruger dem aktivt mens han er fængsel, virker altså forkert. Han kan ikke bruge bygningen/huset aktivt når han er i fængsel. Når jeg er i fængsel finder jeg også noget andet at lave i de 180 sekunder, end bare at sidde og glo i GMod.

 

En staff klage er måske lige i overkanten, men jeg vil give ret i at denne sag er blevet håndteret dårligt. Jeg var også selv blevet sur hvis dette var sket for mig.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, Metro said:

At sælge dørene fordi han ikke bruger dem aktivt mens han er fængsel, virker altså forkert. Han kan ikke bruge bygningen/huset aktivt når han er i fængsel. Når jeg er i fængsel finder jeg også noget andet at lave i de 180 sekunder, end bare at sidde og glo i GMod.

 

En staff klage er måske lige i overkanten, men jeg vil give ret i at denne sag er blevet håndteret dårligt. Jeg var også selv blevet sur hvis dette var sket for mig.

Vi kan ikke håndtere cases anderledes.

Link til kommentar
Del på andre sites

6 minutes ago, Tobi said:

Det kan godt være vi ikke kan det - Men så må vi sørge for at få styr på handlingen, før staff klagen opstår.

Hvis vi ikke kan få kontakt til spilleren hvordan kan vi så få styr på handlingen? Hvis vi fjerner nogen for dørene, fordi de ikke bruger dem teleporterer vi lige til dem først for at se om de bruger dem. Hvis vi ikke kan få noget svar må vi jo forvente de ikke bruger dem.

 

Vi kan selvfølgelig lade være med at fjerne nogen fra dørene hvis de er afk.... Men det vil forlænge en case rigtig meget. Hvilket vi som staff ikke kan bruge til noget, hvilket du af alle burde vide @TobixD

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minute ago, Jan T said:

Hvis vi ikke kan få kontakt til spilleren hvordan kan vi så få styr på handlingen? Hvis vi fjerner nogen for dørene fordi de ikke bruger dem teleportere vi lige til dem først for at se om de bruger dem. Hvis vi ikke kan få noget svar må vi jo forvente de ikke bruger dem.

 

Vi kan selvfølgelig lade være med at fjerne nogen fra dørene hvis de er afk.... Men det vil forlænge en case rigtig meget. Hvilket vi som staff ikke kan bruge til noget, hvilket du af alle burde vide @TobixD

 

Man skal ikke fjerne døre fra folk der er i fængsel, der står 9/10 mennesker jo alligevel AFK.

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutes ago, Metro said:

Man skal ikke fjerne døre fra folk der er i fængsel, der står 9/10 mennesker jo alligevel AFK.

Folk er jo kommet i fængsel af en grund, hvis de stiller sig afk. Kan vi jo ikke få kontakt og så må vi fjerne dørene.

 

Vi kan ikke vente på de kommer tilbage det er vi simpelthen for presset til desværre.

 

Hvis de vælger at stille sig afk er det deres egen skyld, selvfølgelig kan man se på chat loggen han har linket. At han var tilbage da hans døre blev fjernet.

 

 

Men vores håndtering af disse ting, må selvfølgelig revurderes.

Link til kommentar
Del på andre sites

8 hours ago, Jan T said:

Det var en hentydning til at du har været staff i en længere tidsperiode. xD Mente det ikke ondt.

 

Det kan godt være - Jeg har bare ikke et behov for at høre på det. Om det så var positivt eller negativt ment.

 

 

 

Det kan godt være det ikke var @NoName.exe hensigt at sælge dørene hvis de allerede var i brug af anden spiller. Da spilleren som nævnt ovenfor sidder i fængsel, har han ikke nogen mulighed for at bruge stedet. Som @Metro nævner ovenfor så er det ikke alle som gider sidde og kigge aktivt med imens man er i fængsel.

Jeg kan sagtens forstå hvorfor Oliver er blevet sur over dette. Lige præcis fordi han ikke har haft den mulighed at tage stedet i brug.

Det her handler ikke om hvor meget tid vi bruger på vores cases. På nuværende øjeblik har vi ovenikøbet et større brug af staffs end vi har haft tidligere. Derfor så hellere brug den nødvendige tid på cases så misforståelser ikke sker i fremtiden...

 

Jeg syntes det er bedre at vi fremover skal sørge for at situationer som for eksempel det her ikke opstår. Det en misforståelse og måske en ikke for gennemtænkt handling der er fortaget i sidste ende. Derfor syntes jeg at denne episode skulle tages på da eller efter den var forkommet og behandlet ingame frem for i en staff klage.

Ikke fordi det er dårligt at man får en staff klage, men vi skal derfor alligevel gøre alt for at staff klager ikke opstår, når vi kunne kunne have taget sagen op ingame i stedet.

 

Trods jeg ikke er højere rank, har jeg dog ikke et sidste ord på situationen. Dette var blot min mening på det hele.

Link til kommentar
Del på andre sites

Som Tobi skriver her til sidst er det ikke ligefrem fordi vi ikke kan bruge 2 min mere på en case som denne, da antallet af online staff er forøget meget i forhold til tidligere.

 

Lige præcis med denne case kunne man måske godt lige vente med at sælge, da han nu bare sad i jail. Dog tænker jeg ikke ligefrem det er noget vi behøver at hakke mere ned på, da vi intet kan gøre ved det nu.

 

Til næste gang noget lignende skulle ske, så tænker jeg lige vi bruger 2 min ekstra på denne case, eller evt vender tilbage til den efter en anden. Vil ikke sige at NoName har gjort noget forkert i forhold til en normal case med at sælge døre, dog manglede han lige at bruge hoved 100% korrekt i denne situation, og tror også han gør det anderledes til en anden gang.

 

Har folk mere at sige inden jeg lukke denne? Og er der okay vi lukker den her

@Black Mokai #Road2Fis?

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.