Hop til indhold
Stavox

[Solved] Et nyt map på prøve?


fallu

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Jeg syntes vi magler et nyt map på serveren, og derfor vil jeg forslå rp_rockford :)

lande vejen er meget længere og derfor sjovere at køre fra politiet. men også et godt map til at bare køre rundt i :) Mappet er også større hvilket betyder der er flere huse man kan bruge. der er alt hvad der skal være, en politi station, en bank, 2 tanke, masser af huse :) Jeg ville mene at dette ville være en stor mulighed for at få flere spillere på serveren da det er et eftersøgt map :)

 

-Jonas

 

Link til kommentar
Del på andre sites

8 hours ago, Pwedmy said:

Det kunne være en mulighed med et nyt map, dog slet ikke rp_rockford.

- Tænker også at vi nu har ret så en stabil player base, så tænker det ville være dumt at begynde at skifte map.

okay :(

 

men det kunne stadig være mega fedt at bare sætte et nyt map på prøve i 2 - 3 dages tid og så se hvad folk siger til det? :) 

Link til kommentar
Del på andre sites

3 hours ago, CasperDK - Stavox.com said:

Jeg vil ELSKE at få et nyt map, da serveren har haft det her map siden den startede for første gang, det er begyndt at blive meget kedeligt.

 

Spillere vil forlade serveren hvis vi skifter

Link til kommentar
Del på andre sites

Dengang jeg var Head-Admin på "***********" så skfitede de fra rp_rockford til Evocity (Det map der er på stavox).

Alle spillerne forsvandt, fra den ene dag til den anden, tror det er bedst hvis vi får et nyt map på den engelske istedet.

 

-RedPanda

 

tumblr_inline_mjj3zfgL0W1qz4rgp.gif

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.